Szukaj

Opinie o instalacjach LPG BMW Seria 5 E39 Sedan 2.0 520i 150KM 110kW 1996-1999

Podsumowanie 17 opinii Filtruj
  • 1996
  • 1997
  • 1998
  • 1999
  • 1996
  • 1997
  • 1998
  • 1999
Średnia ocena
3,8
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
11 opinii
Powyżej 20%
6 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
7 opinii
2-3 razy rocznie
5 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
5 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
12 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
5 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
7 opinii
Dobrze
2 opinie
Przeciętnie
1 opinia
Źle
1 opinia
Bardzo źle
6 opinii

Oceny instalacji LPG (17)

5,0
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
homologacja: "NAGAZ" STEFANOWSKI. S.J.
instalacja: AC STAG 300
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 52 tys. km
Nie ma żadnych problemów z gazem. Musi być założony w sprawdzonym miejscu, na dobrych podzespołach, regularnie serwisowany, tankowany na markowych stacjach.
5,0
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
homologacja: "MEGAPOL"
instalacja: AC STAG 300
przebieg: 200 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
warsztatu nie wybiore bo dlamnie większość to oszuści i papraki.Dlatego wszystko robię sam
4,3
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
homologacja: AUTOGAZ DUAL SYSTEM sp.z o.o.
instalacja: AUTRONIC
przebieg: 170 tys. km
użytkowana przez: 116 tys. km
4,0
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
homologacja: "ELPIGAZ" G. Jarzyński i Spółka Sp.J.
instalacja: AC STAG 300 - premium
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
5,0
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
instalacja: AC STAG 300
przebieg: 190 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
4,3
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO
przebieg: 200 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
EKO-CARS Myśliwska Kraków a swoje błędy obraża klienta. Od chwili montażu LPG auto nie miało mocy. Wymieniono pół auta i dalej nic. Oddałem auto do Fugazi i okazało się ,że to błąd w montażu i na dodatek dysze wtryskowe do wymiany bo "FACHOWIEC" porozwiercał wiertłem. KLĘSKA.
2,0
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 200 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Totalny brak profesjonalizmu w EKO-CARS Kraków ul. Myśliwska 51. Kilkanaście poprawek i nic. Odstawiłem auto do FUGAZI i po kilku godzinach diagnoza i błyskawiczna naprawa. Auto śmiga jak na benzynie. Właściciel ECO-CARS zamiast powiedzieć przepraszam za swoją nieudolność to obraża klienta.
2,3
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
kupiłem najdroższą instalkę.będę demontować
4,0
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
homologacja: Z.U.-W. "ZAMEL"
instalacja: AC STAG 300 - plus
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Montowałem instalacje na ulicy Porannej 21 w Olsztynie u Pana Bogdana Fronczaka i jestem bardzo zadowolony wykonaną pracą jak i obsługą. Zgazowałem tam już 2 samochody i jak na razie nie mam żadnych problemów. Polecam
5,0
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
homologacja: "Q SERVICE" Sp. z o.o.
instalacja: AC STAG 300 - plus
przebieg: 250 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Nie takie auta jeżdżą na gazie. A tym bardziej za naszą zachodnią granicą. Można śmiało montować i nie patrzeć na 95. ;] U mnie wymiana filtrów i sprawdzenie map. Tyle zrobiłem przy instalacji przez 35000km, choć mam najzwyklejszy parownik i listwę z czerwonymi valtekami. Tylko trzeba pamiętać, że żeby to jeździło, to instalację musi zamontować ktoś z głową. Jeśli masz...
BMW Seria 5 E39 Sedan