Szukaj

Opinie lpg Audi A4 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze oceny instalacji LPG Audi A4

5,0
Audi A4 B6
Sedan 2.0 20V 131KM 96kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 105 tys. km
użytkowana przez: 120 tys. km
Jak na ta instalacje Lando Lorenzo montowana we Włoszech w 2011 r. pryz stanie 105 tyś.km auto pali wyjątkowo mało, w normalnej trasie w ruchu pozamiejskim 7,8 - 8.2 LPG . Raz przy spokojnej jeździe do 100 km/h na S8 udało mi się osiągnąć nawet 7,5 l. Na autostradzie przy 120 km/h nie przekracza 10l na 100. Dlatego dziwi mi tak wysokie spalanie na innych tańszych...
2,5
Audi A4 B5
Sedan 1.8 20V 125KM 92kW
homologacja: "PALACAR"
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 204 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
Co za partacze. Co za brak kultury. pracownicy wulgarni i nie da się z nimi pogadać jak coś im nie pasuje i gaz nie chodzi jak trzeba.Poleciłem im dwóch znajomych i teraz muszę sie chować przed nimi. Nie dość że wiecznie ja miałem problemy z gazem, to spaprali u moich znajomych. Robią na najtańszych gratach jak sie okazało i wiecznie coś nie tak. Non stop błędy, falowanie...
5,0
Audi A4 B6
Avant 1.8 T quattro 190KM 140kW
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: AC
przebieg: 227 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Poprawnie zamontowana i wystrojona instalacja w doładowanym silniku po kuracji wzmacniającej to idealne rozwiązanie na ekonomię przy zadowalających osiągach. W wykazie warsztatów brakuje miejscowości zakładu, stąd w komentarzu - TurboLPG Czatkowy 15.
4,5
Audi A4 B5
Sedan 1.6 i 101KM 74kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG ZENIT
przebieg: 87 tys. km
użytkowana przez: 33 tys. km
Instalacja spisuje sie swietnie. Do tej pory musialem jedynie przyjezdzac do 10tys na zwykla kontrole i raz sie zdarzylo, ze musial byc wyczyszczony jakis gwint. Dzialo sie po prostu tak, ze na zimnym silniku nie dalo sie zmienic na gaz, jedynie od okolo 60 stopni.
3,5
Audi A4 B6
Avant 1.6 i 102KM 75kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 115 tys. km
użytkowana przez: 25 tys. km
Zdecydowanie nie polecam "warsztatu". Panom "mechanikom" jeszcze bardzo dużo brakuje w podejściu do klienta, a także w kwestii napraw. Jeśli ktoś ma nerwy ze stali, worek pieniędzy, nie zależy mu na czasie naprawy i może na swój samochód czekać i czekać to można rozważyć wizytę u tych partaczy. Jak dla mnie nigdy więcej, nie chcę nawet o nich słyszeć, a wszystkim znajomym...
5,0
Audi A4 B6
Sedan 2.0 20V 131KM 96kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 180 tys. km
użytkowana przez: 100 tys. km
Na Pb jeździłem ok 5 tys.km po zakupie, potem doszła instalacja BRC SQ P&D, na której zrobiłem właśnie 100 tys.km. Nie widzę większej różnicy w jeździe na Lpg, a na tym co było na Pb. Spalanie unormowane, nie ma problemów z przejściem na gaz, dynamika jest, moc przy przyspieszaniu i wyprzedzaniu również. Silnik nie wraca na Pb, nawet przy mocnym depnięciu i wkręceniu na...
4,5
Audi A4 B7
Avant 1.8 T 163KM 120kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
Wybrałem BRC sequent 32, bo ma zapas do ponad 200 koni. Rok po zakupie zrobiłem chiptuning, bo silnik nie jest zbyt mocny. Przy 190 koniach teraz jest lepiej, ale przy multitronicu jak się utrzymuje długo (kilka minut) obroty powyżej 5tys to potrafi przerywać. Jak ktoś nie jeździ z pedałem w podłogę to wszystko chodzi jak igiełka.
5,0
Audi A4 B6
Sedan 1.6 i 102KM 75kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 220 tys. km
użytkowana przez: 45 tys. km
Instalacja BRC SQ 32 montowana przy sporym przebiegu ponad 220 tys.km, ale działa bez problemów. Auto wcześniej było kompleksowo sprawdzone, wymienione świece przewody WN itp. Jazda na LPG w niczym nie różni się od Pb, zarówno jeśli chodzi o moc, jak i dynamikę. Spalanie w granicach 10l/100km czyli bardzo niewielkie zważywszy na ceny LPG. Montaż instalacji to był strzał w 10.
5,0
Audi A4 B6
Sedan 1.8 T 170KM 125kW
homologacja: NGV "AUTOGAS" Sp. z o.o.
instalacja: AC STAG 300 - plus
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Brak jakiejkolwiek różnicy przy jeździe na gazie. Kontrolkę od gazu warto umieścić w popielniczce. Jest wtedy całkowicie niewidoczna, a zarazem szybko dostępna po otworzeniu popielniczki. Wlew gazu mieści się spokojnie obok wlewu benzyny, więc warto go tam zainstalować. Sterownik Stag 300 Plus, wtryski Hana złote, reduktor RC01 czerwony. Od 4 lat wymieniam tylko filtry....
5,0
Audi A4 B6
Avant 1.6 i 102KM 75kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 200
przebieg: 19 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Witam. Silnik pracuje dobrze na gazie. Spalanie od 9 do 11 l LPG na 100 KM Jedynie szybciej trzeba zmieniać kable jak i cewki szybciej siadają spalanie oleju około 100 do 150 mg na 10 tys. Szczerze polecam może mocy mało ale odwdzięczy się nie zawodnością
Audi A4