Szukaj

Informacje o Opel Insignia II Sports Tourer 1.6 CDTI 136KM 100kW 2017-2020

Lata produkcji: 2017 – 2020
Segment: Klasa średnia
Pomimo że Opel Insignia II, po raz pierwszy zaprezentowany na wystawie samochodowej w Genewie w 2017 r., został zaprojektowany, tak jak w przypadku poprzednika, przez tych samych stylistów – Marka Adamsa i Malcoma Warda, to stylistycznie został dogłębnie przeprojektowany. Jest to pierwszy samochód w katalogu niemieckiej marki zaprojektowany według nowej linii wytyczonej przez koncepcyjny Monza Concept – sportowy prototyp z roku 2013. Model powstał na nowej platformie podłogowej GM E2XX Platform, podobnie jak m.in. Chevrolet Malibu dziewiątej generacji. W ofercie znajdziemy wersje liftback oraz kombi, a na niektórych rynkach (m.in. w Chinach) także odmianę sedan.
czytaj więcej
Powagosław

Użytkownicy flotowych samochodów zacierają ręce, bowiem Opel przygotował dla nich coś naprawdę efektownego. W tej klasie jeszcze nigdy nie wyglądał tak bardzo premium.

~Powagosław
Luzacjusz

Mazda i Volvo. Te dwie marki zrobiły w ostatnich latach tyle dla designu eleganckich, ale przy tym dynamicznych limuzyn, ile Twoja żona robi każdego dnia, żebyś nie chodził do pracy w pogniecionej koszuli. Nowa Insignia czerpie z tego dorobku garściami. Ale kreatywnie.

~Luzacjusz
Produkowany od 2017 do 2020 roku
Pojemność skokowa 1598 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 136 KM (100 kW) przy 3500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 320 Nm przy 2000-2250 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 16,0 : 1 : 1
Zapłon elektroniczny
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
3,8 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(67%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Silnik

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Skrzynia biegów - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

4,6
~Szymon_sz
Opel Insignia II
Sports Tourer 1.6 CDTI 136KM 100kW
Z zewnątrz samochód jak na klasę średnią wygląda zaskakujaco dobrze, jedyną rzeczą, która mi się nie podoba to pasek chromu który idze nad oknami, po słupku a potem do tylnych świateł, w czarnym auto wygląda troche jak karawan. Silnik 136km całkwiem żwawy, chociaż można mieć zastrzeżenia co do jego wygłuszenia. Poza tym ma przyjemny dzwięk, ekonomia jak to dieslu jest dobra. Po mieście jeden bak paliwa średnio wytarcza na jakieś 800-900 km. w trasie nawet 1100km na jedny tankowaniu. Wnętrze jest bardzo przestronne, duzo miejsca zarówno w pierwszym jak i w drugim rzędzie. Mam 182cm wzrostu i miłem jeszcze bardzo dużo zapasu miejsca nad głową jak i miejsca na nogi. Design deski rozdzielczej bardzo spokojny, mało przycisków. Jedyne we wnętrzu co mi sie nie podoba to to,że zaegary są zapożyczone z poprzedniej generacji i nie pasuja do nowoeczenesnego designu tego auta (wirtualny kokpit jako opcja, której niestety nie posiadam). Bagażnik ogromny. Dla 3 osobowej rodziny absolutnie wystarczający. Zawiesznie jest raczej komfortowe niż sportowe, ale nie samochó w zakrętach nie sparwia wrażenia jakby miał sie zaraz wywrócić. Ogólnie samochód godny polecenia dla kogoś kto szuka rodzinnego kombi lecz lata młodośći raczej ma już za sobą i szuka czegoś spokojnego.
2,4
~Ben
Opel Insignia II
Sports Tourer 1.6 CDTI 136KM 100kW
Chyba najgorsze auto jakie miałem ,liczba różnych drobnych awarii oraz wymiana skrzyni biegów (automat) przy przebiegu 90000 nie do zaakceptowania.Samochod bardzo złe wyciszony,głośna praca zawieszenia.Na pewno jest to mój ostatni Opel
4,5
~foreks
Opel Insignia II
Sports Tourer 1.6 CDTI 136KM 100kW
Najlesze D dziś za te pieniądze. Duże, ładne, tanie, wyposażone nawet w wersji bazowej, prowadzi się świetnie, zawieszenie wzorowe. Prywatnie nie wiem, czy kupiłbym, ale na służbowe nie ma lepszego dziś. W środku dobre wykonanie - bazowa konkurencja oferuje zdecydowanie bardziej siarczyste wnętrze i plastik. Update po 60k km: dalej super auto. Z wad? Inne egzemplarze w firmie zaczynają się lekko psuć, boczek od łokcia wgnieciony i na stałe.

Usterki Opel Insignia II

Liczba wpisów: 7
Koło dwumasowe
  • Opel Insignia II
  • układ napędowy
  • 160 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 3
Jeżdżę insignia głównie autostrada do Niemiec. To auto jest tak delikatne ze juz nie mam na nie siły by ją naprawiać . Co dwa -trzy tygodnie coś się psuje .Do tej pory wymieniony dość wcześnie cały rozrzad alternator kompletne sprzeglo pedal gazu , dwa razy sonda lambda i ciągle jakieś błędy wyskakują. Kupując to auto sugerowałem się stara wersja która nigdy mnie nie zawiodła, a która przejechałem pół miliona kilometrow.Brakuje mi już się i finansów dlatego szybciutko będę sprzedawał.
Potenjometr pedalu gazu
  • Opel Insignia II Grand Sport 2.0 CDTI 170KM 125kW 2017-2020
  • inne
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 11
Nie 2
W mojej Insignii Grand Sport przy 135000 tys.padl potencjometr pedalu gazu.Podczas jazd auto wpadło w tryb awaryjny poprzez odczuwalne szarpniecie i zapalił się check engine i kontrolka stabilizacji jazdy , po czym auto jechało w trybie awaryjnym.Po wyłączeniu silnika auto wróciło do normalnej pracy ale pozostała kontrolka awarii pojazdu.Mialem taka przygodę juz trzy razy , jestem umówiony na wymianę na nowy , oczywiście tylko oryginal na rynku , koszt 650 zl + robocizna ( wymiana elektronicznego pedalu gazu ). Auto piekne sle naprawy drogie , fla mnie to droga zabawka zbudowanana tandetnych materialach .Twierdzę tak bo miałem wcześniej insignie A , ktora zrobiłem 500000 tys kilometrow i nigdy nic nie naprawiałem a ta piekna z drogimi problemami
2 komentarze
Rozrzad
  • Opel Insignia II Grand Sport
  • silnik
  • 125 tys. km
Przestroga dla właścicieli diesla , wymieniajcie szybciej rozrzad bo w moim opla rozpad się przy 125000 ,.Slyszalny grechor z pod maski , następstwie wyskoczył check engine i błąd w komputerze niezgodnosc walkow rozrzadu. Rolki plastikowe wytarte do zera , pasek wyciagniety o 2 cm , części tylko oryginalne na rynku , koszt czesci ok.2000 zl
Problem rozwiązany
6 komentarzy
Opel Insignia II Sports Tourer