Szukaj

Renault Captur I Crossover 0.9 Energy TCe 90KM 2013 Renault Captur ROCZNA GWARANCJA !!

40 600 PLN
Renault
Captur
2013
benzynowy
90 KM
+48
mysłowice (woj. śląskie)
Rocznik 2013
Przebieg 144 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 90 KM
Pojemność silnika 898 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Niebieski
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo AUX, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Centralny zamek, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

Renault Captur ROCZNA GWARANCJA !!

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
171 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
12,9 s
Średnie spalanie
4,9 l/100 km
Długość
4 122 mm
Szerokość
1 778 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,6
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
96% 4%
5,2
Liczba komentarzy: 2
Renault Captur I
Crossover 0.9 Energy TCe 90KM 66kW
Nie jestem świeżo upieczonym kierowcą i od dnia zakupu tego auta, a kupiłam używany żeby nie stracić za dużo na wyjechaniu z salonu, myślałam jak jeździć ECO Capturkiem 0.9 TCe. Dziś jestem bardzo zadowolona z zakupu. Nie spodziewałem się takich możliwości w oszczędności na stacji paliwa. Mieszkam na obrzeżach miasta i pokonuję codziennie około 50km do pracy i z powrotem, więc zdecydowałam się na montaż instalacji LPG, teraz bez problemu mieszczę się w 5.5-5.9l/100km LPG Jeżdżę zawsze używając trybu ECO i Start-Stop, brawo Renault ! Niedługo po zakupie wymieniłam olej na nowość ELF 900 FTX 0W20 wystarcza na 40tyś km i opony Michelin Cross Climate bo po co zmieniać na zimówki, mogę jeździć cały rok oszczędniej, odpadają mi kłopoty i koszty z wymianą. Mój rekord to 4.2 l/100km LPG w trasie autostradą z Poznania do Łodzi, pokonaną w nocy, jadąc 90 km/h, równo z TIRami, wykorzystując umiejętności ECO jazdy za nimi.
7,4
Renault Captur I
Crossover 0.9 Energy TCe 90KM 66kW
Na razie jedynym kosztem stałym jest paliwo, dosyć dużo paliwa w stołecznym ruchu miejskim pali średnio 8.5 litra /100 km (bez trybu ECO i włączonego S&S) to trochę dużo. na ultrakrótkich trasach nawet 9.2 litrów /100km. W trasie przy oszczędnej przewidującej jeździe z prędkością ok. 100 km/h przy komplecie pasażerów i z bagażem ok. 5.9 litra/100 km powyżej 120 km/h spalanie rośnie skokowo. Nie używam trybów ECO i S&S, testowałem je zaraz po zakupie samochodu i nie widziałem specjalnej różnicy w spalaniu a samochód był wyraźnie mniej dynamiczny.
5,8
Renault Captur I
Crossover 0.9 Energy TCe 90KM 66kW
Jestem wieloletnim kierowcą zawodowym i do dnia zakupu tego auta myślałem że diesel to najlepsze rozwiązanie kupiłem Captura 0.9 TCe tylko dlatego że był tańszy od dCi. Dziś jestem bardzo zadowolony z zakupu. Nie spodziewałem się takich możliwości w oszczędności paliwa. Mój rekord to 3.9 litra benzyny na 100 kilometrów , trasę 400km pokonywałem w nocy z włączoną funkcją ECO, bez pasażerów i nie przekraczałem prędkości 90 km/godzinę, wykorzystują umiejętności ECO jazdy. W drodze powrotnej wyłączyłem funkcję ECO a pedał gazu do dechy i nie przekroczyłem 8 litrów na 100km. Mieszkam w strefie podmiejskiej i pokonuję codziennie 30km więcej miasta trochę trasy i bez problemu mieszczę się w 6l/100km, po co mi diesel skoro 90 konnym silnikiem benzynowym mogę jeździć równie oszczędnie jak dieslem a odpadają mi kłopoty z wymianą paska rozrządu i innymi kłopotami w nowoczesnych dieslach, miałem Renault Megane 1.5 dCi to wiem co mówię.

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Bezawaryjność (poważne usterki) + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Stosunek jakość/cena - Skrzynia biegów - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Renault przeprowadzone przez Euro NCAP.
Renault Captur