Szukaj

Renault Captur I Crossover Facelifting 1.2 Energy TCe 120KM 2018 Renault Captur Automat / Limited /

49 900 PLN
Renault
Captur
2018
benzynowy
120 KM
+48
Gdynia (woj. pomorskie)
Rocznik 2018
Przebieg 118 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 120 KM
Pojemność silnika 1 197 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Pomarańczowy
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania tylne, Immobilizer, Czujniki parkowania przednie, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Przyciemniane szyby, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Elektrycznie ustawiane fotele, Podgrzewane lusterka boczne, Tapicerka skórzana, Bluetooth, Gniazdo AUX, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Radio fabryczne, Nawigacja GPS, Alufelgi, Centralny zamek, Komputer pokładowy, Tempomat, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Ogranicznik prędkości, System Start-Stop

Informacje o samochodzie

Renault Captur Automat / Limited /

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
192 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,9 s
Średnie spalanie
5,4 l/100 km
Długość
4 122 mm
Szerokość
1 778 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,7
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
83% 17%
6,9
Renault Captur I
Crossover Facelifting 1.2 Energy TCe 120KM 88kW
Auto ma już 3 lata i przebieg 45k. Tzw. spalanie spadło do przyzwoitego poziomu po tzw. chiptuningu. Po tym zabiegu, który podniósł moc auta do 146km i spowodował wzrost momentu obrotowego do blisko 250Nm, dynamika auta uległa widocznej poprawie. Podane parametry odnoszą się do silnika po tuningu. Zatem, po tuningu zrobiłem już kilka tysięcy km, zatem wystarczająco do dokonania porównań. Przez cały okres zimowy przy jeździe miasto/ trasa (ok. 200km w weekendy) spalanie nie przekroczyło 6,7l/100km. Obecnie na trasie autostrada (120-130km/h)/drogi jednopasmowe (90km/h) osiągam spalanie na poziomie 5,9l/100km w tym b.dużo jazdy na tempomacie. Niestety przy szybszej jeździe autostradowej 140km/h i więcej spalanie dramatycznie rośnie. Trasa nad morze i z powrotem z kufrem na dachu (1200km) i prędkością ok 140km/k daje średni wynik ok 9l/100km. No cóż, to miejski crossover. Gdy zaakceptuje się cel dla jakiego teoretycznie go stworzono, to auto bardzo przyzwoite. Jazda nim nie męczy nawet na dłuższej trasie. Niestety brak poduszek tylnych pasażerów, kurtyn powietrznych, hamulce bębnowe z tyłu, mało czytelny wyświetlacz przy nasłonecznieniu to minusy. Średnie maksymalne zużycie paliwa przy dynamicznej jeździe wpisałem przypuszczalnie, bo tak nie jeżdżę zatem brak mi wiarygodnych danych.
5,5
Renault Captur I
Crossover Facelifting 1.2 Energy TCe 120KM 88kW
7,1
Renault Captur I
Crossover Facelifting 1.2 Energy TCe 120KM 88kW

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Widoczność
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Renault przeprowadzone przez Euro NCAP.
Renault Captur