Szukaj

Renault Captur I Crossover 0.9 Energy TCe 90KM 2017 Renault Captur 0.9B 2017r Navi Klimatronik Led...

49 900 PLN
Renault
Captur
2017
benzynowy
90 KM
+48
TARNOGRÓD (woj. lubelskie)
Rocznik 2017
Przebieg 64 500 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 90 KM
Pojemność silnika 898 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia suv
Kolor Brązowy
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT-marża

Informacje o samochodzie

Renault Captur 0.9B 2017r Navi Klimatronik Led...

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
171 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
12,9 s
Średnie spalanie
4,9 l/100 km
Długość
4 122 mm
Szerokość
1 778 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,6
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
96% 4%
5,2
Liczba komentarzy: 2
Renault Captur I
Crossover 0.9 Energy TCe 90KM 66kW
Nie jestem świeżo upieczonym kierowcą i od dnia zakupu tego auta, a kupiłam używany żeby nie stracić za dużo na wyjechaniu z salonu, myślałam jak jeździć ECO Capturkiem 0.9 TCe. Dziś jestem bardzo zadowolona z zakupu. Nie spodziewałem się takich możliwości w oszczędności na stacji paliwa. Mieszkam na obrzeżach miasta i pokonuję codziennie około 50km do pracy i z powrotem, więc zdecydowałam się na montaż instalacji LPG, teraz bez problemu mieszczę się w 5.5-5.9l/100km LPG Jeżdżę zawsze używając trybu ECO i Start-Stop, brawo Renault ! Niedługo po zakupie wymieniłam olej na nowość ELF 900 FTX 0W20 wystarcza na 40tyś km i opony Michelin Cross Climate bo po co zmieniać na zimówki, mogę jeździć cały rok oszczędniej, odpadają mi kłopoty i koszty z wymianą. Mój rekord to 4.2 l/100km LPG w trasie autostradą z Poznania do Łodzi, pokonaną w nocy, jadąc 90 km/h, równo z TIRami, wykorzystując umiejętności ECO jazdy za nimi.
7,4
Renault Captur I
Crossover 0.9 Energy TCe 90KM 66kW
Na razie jedynym kosztem stałym jest paliwo, dosyć dużo paliwa w stołecznym ruchu miejskim pali średnio 8.5 litra /100 km (bez trybu ECO i włączonego S&S) to trochę dużo. na ultrakrótkich trasach nawet 9.2 litrów /100km. W trasie przy oszczędnej przewidującej jeździe z prędkością ok. 100 km/h przy komplecie pasażerów i z bagażem ok. 5.9 litra/100 km powyżej 120 km/h spalanie rośnie skokowo. Nie używam trybów ECO i S&S, testowałem je zaraz po zakupie samochodu i nie widziałem specjalnej różnicy w spalaniu a samochód był wyraźnie mniej dynamiczny.
5,8
Renault Captur I
Crossover 0.9 Energy TCe 90KM 66kW
Jestem wieloletnim kierowcą zawodowym i do dnia zakupu tego auta myślałem że diesel to najlepsze rozwiązanie kupiłem Captura 0.9 TCe tylko dlatego że był tańszy od dCi. Dziś jestem bardzo zadowolony z zakupu. Nie spodziewałem się takich możliwości w oszczędności paliwa. Mój rekord to 3.9 litra benzyny na 100 kilometrów , trasę 400km pokonywałem w nocy z włączoną funkcją ECO, bez pasażerów i nie przekraczałem prędkości 90 km/godzinę, wykorzystują umiejętności ECO jazdy. W drodze powrotnej wyłączyłem funkcję ECO a pedał gazu do dechy i nie przekroczyłem 8 litrów na 100km. Mieszkam w strefie podmiejskiej i pokonuję codziennie 30km więcej miasta trochę trasy i bez problemu mieszczę się w 6l/100km, po co mi diesel skoro 90 konnym silnikiem benzynowym mogę jeździć równie oszczędnie jak dieslem a odpadają mi kłopoty z wymianą paska rozrządu i innymi kłopotami w nowoczesnych dieslach, miałem Renault Megane 1.5 dCi to wiem co mówię.

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Bezawaryjność (poważne usterki) + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Stosunek jakość/cena - Skrzynia biegów - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Renault przeprowadzone przez Euro NCAP.
Renault Captur