Szukaj

Mitsubishi Outlander II 2.4 MIVEC 170KM 2011 Mitsubishi Outlander 2.4 Benzyna + LPG 170 KM,

39 990 PLN
Mitsubishi
Outlander
2011
benzynowy z lpg
170 KM
+48
Słupsk (woj. pomorskie)
Rocznik 2011
Przebieg 176 577 km
Typ silnika benzynowy z lpg
Moc silnika 170 KM
Pojemność silnika 2 360 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor Szary
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 7
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Światła xenonowe, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Przyciemniane szyby, Tapicerka ciemna, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Bluetooth, CD, Gniazdo AUX, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Bezkluczykowy dostęp, Centralny zamek, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Komputer pokładowy, Relingi dachowe, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

Mitsubishi Outlander 2.4 Benzyna + LPG 170 KM,

10,7
Mitsubishi Outlander II
SUV 2.4 MIVEC 170KM 125kW
Auto ze skrzynią CVT (bezstopniowa). Na autostradzie przy 130km/h pali dokładnie 10,5 (tankowanie w Polsce) lub 9,5 (tankowanie w Niemczech). Powyżej tej prędkości robi się wir w baku. Wycieczka również autostradą trzymając 160-170km/h przez większość trasy oznacza minimalnie 14-15. Na normalnej szosie można trochę zaoszczędzić jadąc w trybie manualnym skrzyni, jechać na 6, wyprzedać na 5 itd (automat chętnie redukuje przełożenia w dół), i jadąc 90-120 można uzyskać spalanie na poziomie 9 litrów. Trasa u mnie oznacza dwie osoby dorosłe, dwójka małych dzieci i jakieś 12 ton bagażu :) W mieście bardzo wiele zależy od "nogi". Przy korkach i pośpiechu 11 nie jest żadnym problemem. Ale jeśli jeździ się spokojnie i nie stoi godzinami w korkach, to można zmieścić się poniżej 10. Rekord to jazda 80-90km/h czteropasmówką, sam kierowca, 2,3bar w kołach: 7,5 l/100km. Silnik bardzo szybko się rozgrzewa przez co zimą nie jest jakoś dramatycznie. Litr w górę mniej więcej. Jeszcze jedna uwaga odnośnie wskazań komputera: są bardzo dokładne. Zarówno przebieg chwilowy jak i całościowy z dokładnością do 0,1 pokrywają się z wynikiem weryfikowanym przy tankowaniu.
10,5
Mitsubishi Outlander II
SUV 2.4 MIVEC 170KM 125kW
Autko jak na swoje gabaryty, z silnikiem benzynowym pali całkiem przyzwoicie. Fakt! nie jest to wielce powszechny i zdobywający wszystkie laury 1.9 TDI ale naprawdę przyjemny silnik który ma wystarczającą ilość mocy. Da się nim spalić 14l w mieście jeżeli się będzie deptało na każdych światłach ale po co ? Wsiadając do tego samochodu nawet się nie chce kręcić powyżej 3000tyś obrotów ponieważ raz, że i tak wszystkich wyprzedza, a dwa, że nasze polskie drogi na to nie pozwalają ...nawet takim samochodem... jeszcze trochę to będziemy ściągać Monster Trucki by się przemieścić gdziekolwiek. Samochód ma bardzo fajne tłumiące większość nierówności twarde zawieszenie (moim zdaniem dużo lepsze niż Rav4, którym miałem okazję jeździć). Spalanie które zazwyczaj uzyskuję to 9l w trasie, 10.5-11 w mieście z od czasu do czasu włączaną klimą. I chciałem tu zaznaczyć, że jestem młodą osobą, a nie jak to się mówi "emerytem" (bez obrazy) :)
11,0
Mitsubishi Outlander II
SUV 2.4 MIVEC 170KM 125kW
Zużycie paliwa... cóż ten samochód nie zużywa paliwa, on je żłopie! Średnie spalanie na poziomie 13l/100 km (miasto-trasa pół na pół, w większości z napędem na jedną oś). Poniżej 10l udało mi się zejść ledwie kilka razy, i to głównie gdy jechałem w trasę a warunki pogodowe nie pozwalały na jazdę szybszą niż 50-60 km/h przez większość trasy. Spalanie na autostradzie (140-160 km/h) w granicach 14-15l/100 km. Ceny przegładów rozsądne, natomaist części są wycenione jakby były wykonane najmniej ze złota.

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Mitsubishi przeprowadzone przez Euro NCAP.
Mitsubishi Outlander