Szukaj

Mazda MX-30 2023 Mazda MX-30 REV Edition R(PremiumSzyberdach), ...

139 900 PLN
Mazda
MX-30
2023
hybrydowy
74 KM
+48
Opole (woj. opolskie)
Rocznik 2023
Przebieg 8 900 km
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 74 KM
Pojemność silnika 830 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor Czarny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ASR (kontrola trakcji), Asystent pasa ruchu, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik martwego pola, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), HUD (wyświetlacz przezierny), Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana kierownica, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Bezkluczykowy dostęp, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Ogranicznik prędkości, Szyberdach, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

Mazda MX-30 REV Edition R(PremiumSzyberdach), ...

Autocentrum poleca!

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
76% 24%
4,5
~Adam
Mazda MX-30
SUV Elektryczny 35.5kWh 145KM 107kW
Samochód w wersji Kanjo, czyli środkowa opcja wyposażenia; posiada wszystko, co potrzebne do szczęścia, łącznie z super świecącymi reflektorami LED, aktywnym tempomatem i różnymi asystentami jazdy. Wrażenia z jazdy jak najbardziej pozytywne; auto bardzo ciche, nawet przy wysokich prędkościach, zrywne (jak to elektryk) stabilne na zakrętach, bardzo komfortowo wybiera nierówności. Fotele nad wyraz wygodne, dobrze podpierają ciało w zakrętach,...
4,5
~Adam
Mazda MX-30
SUV Elektryczny 35.5kWh 145KM 107kW
Samochód w wersji Kanjo, czyli środkowa opcja wyposażenia; posiada wszystko, co potrzebne do szczęścia, łącznie z super świecącymi reflektorami LED, aktywnym tempomatem i różnymi asystentami jazdy. Wrażenia z jazdy jak najbardziej pozytywne; auto bardzo ciche, nawet przy wysokich prędkościach, zrywne (jak to elektryk) stabilne na zakrętach, bardzo komfortowo wybiera nierówności. Fotele nad wyraz wygodne, dobrze podpierają ciało w zakrętach,...
4,2
~Marcin Gostyński
Mazda MX-30
SUV Elektryczny 35.5kWh 145KM 107kW
Zbyt mała pojemność baterii, co bardzo obniża ocenę, szczególnie stresujące to jest zimą przy niskich temperaturach gdzie dogrzewanie akumulatora, ogrzewania kabiny , szyb oraz np siedzeń, nawiewu klimatyzacjii , oporu toczenia opon zimowych,które są niezbędne do bezpiecznej jazdy sprawność akumulatora gwałtownie spada powodują bardzo niski zasięg przy pobieranej energii rzędu 30KW tj ok 110 km.Stanowczo za mało , zbyt duże ograniczenia...

Zalety

+ Skrzynia biegów + Wyciszenie + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Karoseria - Widoczność - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Mazda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Mazda MX-30