Szukaj

Honda HR-V II 2020 Honda HR-V 2020, 1.8l, 4x4

59 000 PLN
Honda
HR-V
2020
benzynowy
141 KM
+48
Wołomin (woj. mazowieckie)
Rocznik 2020
Przebieg 30 450 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 141 KM
Pojemność silnika 18 000 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor Czerwony
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), HUD (wyświetlacz przezierny), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Ogrzewanie postojowe, Podgrzewana kierownica, Podgrzewana przednia szyba, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Wentylowane fotele, Wielofunkcyjna kierownica, Bluetooth, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Bezkluczykowy dostęp, Łopatki zmiany biegów

4,9
~roman
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Auto które kupiłem 9 lat temu i wybaczam mu wszystkie minusy bo plusów na więcej. Dopiero po 9 latach jak wymieniłem akumulator zrozumiałem że honda wstawiła zbyt kiepski i trzeba już było wymienić wcześniej. Z plusów to pojemność i wygoda . Już przy pierwszym przeglądzie diagnosta nie dowierzał że takie małe gabarytowo auto może mieć tyle miejsca z tyłu i tak duży bagażnik. Podnoszone tylne siedzenia to niesamowita przestrzeń do...
4,5
~Stanisław
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Kupiłem używaną hr-v z przebiegiem 42tyś. Teraz ma 65tyś. i w porównaniu do innych aut, którymi jeździłem honda jest o wiele lepsza. Choćby dojazd do mojej posesji 300m w jedną stronę dziurawej drogi gruntowej pokonuje codziennie przez 2 lata bez żadnych negatywnych zmian w zawieszeniu, bez skrzypienia kokpitu/tapicerki. W samochodach innych marek taki tor przeszkód degradował zawieszenie po 10tyś.km. Spalanie, przestrzeń w kabinie i wielki...
4,9
~Jarek
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
To pierwsza Honda którą użytkuję. Przez kilkanaście lat wcześniej jeździłem Peugeotami, 207SW i 3008 - obydwa 1,6hdi i 107 w benzynie. Od dawna przyglądałem się tej wersji, po prostu mi się podoba, dlatego zdecydowałem się na jej kupno. Zdawałem sobie sprawę, że silnik 1,5 o mocy 130km nie będzie demonem mocy i przyspieszenia, ale nastawiałem się bardziej na oszczędnosc z uwagi na dojazdy do pracy. Po przejechaniu ponad 5000km, faktycznie...

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Skrzynia biegów + Układ jezdny

Wady

- Całokształt - Stosunek jakość/cena - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Honda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Honda HR-V