Szukaj

Honda Civic VII Sedan 1.6 i 16V 110KM 2002 HONDA CIVIC VII sedan 1.6 110 KM Ekonomiczne Zadbane Warszawa Pierwsze Auto

4 900 PLN
Honda
Civic
2002
benzynowy
110 KM
+48
Warszawa (woj. mazowieckie)
Rocznik 2002
Przebieg 253 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 110 KM
Pojemność silnika 1 600 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia sedan
Kolor Czarny
Rodzaj napędu przedni
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Immobilizer, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana tylna szyba, Podgrzewane lusterka boczne, Tapicerka jasna, Tapicerka tekstylna, Radio fabryczne, Centralny zamek, Otwieranie pilotem

Informacje o samochodzie

HONDA CIVIC VII sedan 1.6 110 KM Ekonomiczne Zadbane Warszawa Pierwsze Auto

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
195 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,2 s
Średnie spalanie
6,2 l/100 km
Długość
4 458 mm
Szerokość
1 715 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
90% 10%
7,6
Honda Civic VII
Sedan 1.6 i 16V 110KM 81kW
Auto dynamiczne ale czuć, że czasem brak mu momentu obrotowego. Generalnie jestem bardzo zadowolony z niego. W trasie oszczędne w mieście w korkach już nie. Podobnie przy średnim natężeniu gdzie chce się szybko wejść na obroty. Generalnie spalanie mogę powiedzieć, że jest niższe niż w Hyundai Getz 1.1 i dużo niższe niż w Chevrolet Lacetti 1.4 czy 1.6. Jednak stawia pod znakiem zapytania zakładanie gazowni. Moim zdaniem LPG da oszczedność na paliwie ale w przypadku Vteca się boję. Mozna wstawić taką, która doda 10% mieszanki benzyny do LPG celem ochrony silnika, ale czy wtedy odczucie na stacji benzynowej będzie miało większy sens? Ogólnie mogę powiedzieć, że starannie wykonane, pojemny bagażnik, wózek z gondolą oraz kilka drobiazgów mieści się w zupełności. Mankamentem może być sam układ jezdny - Chev lacetti mimo wszystko lepiej klei się drogi - zwłaszcza w zakrętach mniej przechyłu czuć oraz ma dużo wygodniejszy fotel kierowcy. Jednak to civic daje wiecej fanu i niezawodności przy trasach po paręset czy kilka tyś km za jednym rzutem. Niestety drugim mankamentem jest wyciszenie, które jest kiepskie. Słychać cały asfalt na tylnym siedzeniu a z przodu słychać szum od przednich kół. Uwielbiam hondy ale VII chyba troszkę gorzej wypada niż VI. Nie mniej jednak nie zamienie jej na inne auto - no chyba że Honda ale IX lub CRV 2016 :)
7,6
Honda Civic VII
Sedan 1.6 i 16V 110KM 81kW
W trasie wychodzi właściwie zawsze 6,9 litra (np. na trasie Katowice - Wiedeń, albo Katowice - Warszawa, przy prędkości zgodnej z przepisami z tolerancją +10%). A w cyklu mieszanym ok. 7 przy trasach typu Katowice - Gliwice DTŚ-ką, i bliżej 8, gdy pojawia się więcej jazdy po mieście. Rekordowe 8,4 litra spaliłem na letnich, starszych oponach w lipcu, przy używaniu klimatyzacji, jeżdżąc głównie po mieście. Tak jak wcześniej wspomniałem, jeżdżę z tolerancją +10% do dozwolonej prędkości, przy przyspieszaniu często zmieniam bieg między 3k a 4k obr/min, czasem dla zabawy zdarzy się powyżej 4k. Jadąc stałą jadę na jak najwyższym biegu bez przeciążania silnika i tak żeby jak najmniej trzeba było otwierać przepustnicę. Często hamuję silnikiem. Należy mieć jeszcze na uwadze, że w tym aucie, na 5 biegu, 3k obr/min osiąga się już przy niecałych 100 km/h, 4k obr/min przy 130 km/h i 5k obr/min przy 160 km/h. Nie sądzę jednak, żeby powodowało to jakieś ogromne spalanie. Aby utrzymać prędkość 140 km/h pedał gazu wystarczy że jest wciśnięty do 15-20% maksymalnego wciśnięcia. Przy 160 km/h to jakieś 35-40%. Przekłamanie prędkości przy oponach R14 jest spore - licznik zawyża o 5 km/h przy 100 km/h i o 10 km/h przy 180 km/h.
8,1
Honda Civic VII
Sedan 1.6 i 16V 110KM 81kW
Koszty utrzymania w normie, samochód użytkuje od 3 lat i jedyne naprawy zwiazane były z zawieszeniem. Niestety w kolejce jest regeneracja skrzyni biegów. Spalanie po miescie 9.5, na autostradzie z prędkością 140 ok. 10 l, przy oszczednej jezdzie poza miastem do 80-90kmh mozna zejsc do 7l. LPG

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Układ jezdny - Wyciszenie - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Honda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Honda Civic