Szukaj

Ford S-Max I Van 2.0 TDCi 140KM 2007 Ford S-Max Ghia Skory Alu Ksenon Titanium

11 300 PLN
Ford
S-Max
2007
diesel
140 KM
+48
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
Rocznik 2007
Przebieg 345 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 140 KM
Pojemność silnika 1 997 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia minivan
Kolor Czarny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS

Informacje o samochodzie

Ford S-Max Ghia Skory Alu Ksenon Titanium

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
196 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,2 s
Średnie spalanie
6,4 l/100 km
Długość
4 768 mm
Szerokość
1 884 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
84% 16%
6,8
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Spalanie przy tym wielkim samochodzie idealne, najmniej spaliło mi auto podczas podróży na lokalnych drogach niecałe 300km średnia wyszła 4,5l/100 ale nie przekraczane było 100km/h. Natomiast , że nogę mam ciężką i nie oszczędzam na trasie to lata zawsze 120-145 tam gdzie można:) Średnie spalanie jakie mi wyszło to 6.9 ON /100km dane na podstawie przejechaniu ostatnich 79tyś km. Miasto-trasa /50%/50% - stan licznika 390tyś km. Auto uważam, za niesamowite, nazywam go czołg - niezawodne , niezniszczalne , ogromne, wygodne, rodzinne, oszczędne.
6,6
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Nie wiem Panowie jak wam. Ja mam w mieście 7.2 bez klimy. 7.5 z klimą. Nogę mam ciężką. Czym bardziej dynamicznie jeżdżę to auto mniej pali. Tyle że nie piszę o but i 170km Tylko szybkie przyspieszanie. Spalanie u mnie: 7.5 l na 100 km w cyklu tylko miejski z kłócą 5.9 l w trasie głównie odrobinę miasta. Nie jechałem więcej niż 200km autostradą więc nie wiem ile to zje. Z napraw. Uszczelniałem wtryski, wymiana powrotów wtrysków Plus uszczelnienie nowe pokrywy zaworów. Dziwnym trafem turbo przestało działać nie łączyło na kostce sterowania turbiną. Padła wiązka od sterowania sprężarka klimy zapłaciłem 160zl za naprawę. Wymiana chłodnicy klimy. Teraz tłucze mi sie prawdopodobnie łańcuch rozrządu a rzekomo jak robiłem rozrząd to Aso stwierdziło że łańcucha sie nie wymienia i teraz rób na nowo rozrząd który zrobiłem 10 000 km wcześniej. Ah szkoda słów pierdóły jak narazie Ale ponad 2 tysiące utopione. Silnik oszczędny Ale problematyczny jak to TDCI. Moc dość spora jak na taką masę i budę. Autko wygodne i zwrotne. Zawieszenie mało trwałe często gubi geometrię. Ogromny Plus auto wygodne. Pakowne, Duże, a mimo to zwrotne. Prowadzi sie fajnie. Jeździ mi sie lepiej tym vanem niż osobówką. Zastanawiał bym się jedynie czy kupię więcej diesla bo niestety coraz gorsze te silniki robią. Jak nie egr do czyszczenia to turbo przeładowane lub nie równo pracuje. Minus często auto szarpie Ale nie zawsze. Dużo osób ma z tym problem blisko 2000 obrotów. Blacha tragiczna. Lubi ją rudą. Ford nigdy nie umiał zabezpieczyć swoich blach dobrze przed rdzą. Mimo wszystko polecam.
6,4
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Auto ma świetne osiągi ( jak na swoją wagę ), a przy tym nie pali zbyt dużo. Mój rekord na baku to 1140 km - w proporcjach 70 % trasa- 30% miasto. Na trasie z prędkościami rzędu 110-120 km/h spala mi poniżej 6 l/100, przy 160-170 to ok. 8-8,5 l/100. Mój rekord zużycia paliwa to 4,6 na odcinku 41 km ( wg komputera), ale na dłuższą metę jest to bardzo męczące. Na krótkich dystansach w mieście ( 5-10 km) komputer pokazuje 7,3- 7,7. Ciekawostka - po każdym tankowaniu, średnia na komputerze jest zawsze niższa o 0,3 l. W porównaniu do poprzednich moich aut Alfa 159 1.9 jtdm (150km) i Fiat Croma 1.9 jtd również 150 km Ford pali o około 1-1,5 litra mniej na 100 km.

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Ergonomia + Układ jezdny

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Wentylacja i ogrzewanie - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Ford przeprowadzone przez Euro NCAP.
Ford S-Max