Szukaj

Audi Q8 Q8-e 3.0 55 381KM 2024 Audi Q8 3.0 55 TFSI e quattro (381KM)

502 200 PLN
Audi
Q8
2024
hybrydowy
381 KM
+48
Chorzów (woj. śląskie)
Rocznik 2024
Przebieg 1 km
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 381 KM
Pojemność silnika 2 995 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor Czarny metalik
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Asystent parkowania, Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kamera cofania, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Gniazdo USB, MP3, Nawigacja GPS, Alufelgi, Centralny zamek, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Hak, Komputer pokładowy, Łopatki zmiany biegów, Ogranicznik prędkości, Relingi dachowe, System Start-Stop, Tempomat, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

Audi Q8 3.0 55 TFSI e quattro (381KM)

Stan: Nowy

Rok produkcji: 2024

Rodzaj paliwa: Hybryda

Moc: 381 KM

Rodzaj nadwozia: SUV

Pojemność silnika: 2995 cm3

Napęd: 4x4 stały

Skrzynia biegów: Automatyczna

Liczba drzwi: 5

Liczba miejsc: 5

Cena: 502200 PLN

Dostępny w kredycie: Tak

Numer oferty: 195832

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
240 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
5,8 s
Średnie spalanie
3,1 l/100 km
Długość
4 986 mm
Szerokość
1 995 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
64% 36%
3,6
~Paweł
Audi Q8
e-tron 95kWh 340KM 250kW
DRAMAT! Auto tragiczne. Odradzam zakupu!!! Fakt faktem bardzo wygodny dobrze wykończony natomiast zasięg t jakies nieporozumienie. Auto bez sensu ani do miasta ani na trasę. Pierwszy i ostatni samochód elektryczny w moim życiu. za darmo drugi raz bym nie chciał. Zebym musiał wyłączać ogrzewanie żeby w ogóle dojechać? Masakra... Ani to ekologiczne ani ekonomiczne bo prązy zżera straszne ilości. z niewielu plusów to zawieszenie na prawde jest...
3,8
~Rajab
Audi Q8
SUV 3.0 50 TDI 286KM 210kW
Nie kupujcie Q8 bez porządniej jazdy próbnej. Najlepiej weźcie go na testy na kilka dni. To auto bardzo traci przy bliższym poznaniu. Poczytajcie w necie o tak zwanym throttle lag w Q8 - opóźnionej reakcji na wciśnięcie gazu. To największy feler tego pojazdu. Samochód tej klasy nie ma prawa tak jeżdzić. Jest to nie tylko irytujące, ale też niebezpieczne. Szybka zmiana pasa, włączenie się do ruchu, wjazd na rondo - to wyzwania dla tego...
2,9
~Anty Q8
Audi Q8
SUV 3.0 50 TDI 286KM 210kW
Samochód robi wrażenie WOW ale wyłącznie na tych, którzy nie użytkowali tego samochodu na co dzień. Auto jeździ tak tzw. taczka, właściwości jezdne na poziomie Jeep-a Grand Cherokee (tylko Jeep jest o połowę tańszy). Podczas jazdy po drogach, gdzie nawierzchnia jest 'łatana', gdzie są koleiny samochodu po prostu nie idzie utrzymać na pasie, rzuca się jak przysłowiowa ryba bez wody. Właściwości jezdne = D R A M A T !!!!! Jeżeli ktoś się...
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Audi przeprowadzone przez Euro NCAP.
Audi Q8