pod panewki podkładałem blaszki bo miały luz i nie trzymały ciśnienia oleju i bardzo stukały a robiłem to na przerwie śniadaniowej w pracy i tak robiłem około700 kilometrów i od nowa
ryk tego silnika był wyjątkowy i niesamowity
5,0
Skrzynia biegów
tylko 4 biegi + wsteczny - ani razu nie nawaliła a była zespolona z tylnym mostem w jednej obudowie!
jedynka i wsteczny nie synchronizowany
5,0
Układ jezdny
możliwa regulacja prawie każdego przegubu- trudno powiedzieć czy to wada czy zaleta
zapakowanie około trzydziestu kilo (worek ziemniaków lub akumulator 160 ah) do bagażnika powodował o niebo lepszą trakcję pojazdu
nowe szczęki hamulcowe zawsze trza było trochę szlifnąć bo nie pasowały w cylinderki
Komfort
5,0
Widoczność
968M przednia szyba - panorama
5,0
Ergonomia
? jak komu się podoba!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie cudo niezależne i wydajne
można grzać przy wyłączonym silniku
wentylacja tylko przez boczne szybki lub małe trójkąciki
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu możliwie
z tyłu miejsca raczej dla dzieci
1,0
Wyciszenie
żadne
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
najlepiej naprawiać samemu
3,0
Stosunek jakość/cena
extra
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zwykle nie nawalał ale zestaw kluczy lepiej było ze sobą mieć
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
raz przednie koło odpadło i dwa razy tylne
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 M 42KM 31kW
[l/100km]