Szkoda że pali stukowo na zaplonie ustawionym na 3,58mm przed ZZ a przy późniejszym nie na wogle kopa
3,0
Skrzynia biegów
Brakuje troche sprężyny ustawającej lewarek na luzie między III i IV łatwiej by się redukowało w trasie choć w sumie i tak nie trzeba bo się bardzo ładne zbiera A no i ten wsteczny trzeba się go naszukać
4,0
Układ jezdny
jak na te osągi trochę mięki ale wkońcu to limuzyna a nie wyścigówka SUPER WYGODNY
Komfort
5,0
Widoczność
patrząc z perspektywy 180cm wzrostu
4,0
Ergonomia
jeśli się nigdy nie miało kontaktu z autami z tych lat trzeba się przyzwyczaić do kilku rzeczy ale ogolne dobrze pomyślany
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
szybko robi się ciepło troche małe kratki nadmuchu do kabiny głośnawa dmuchawa na 2 biegu
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jaki jest koń każdy widzi nie znam dla niego konkurencyjnego autka w tej kategorii szkoda że w dowodzie jest tylko 5 osób ;-)
3,0
Wyciszenie
troszkę szumi w trasie powyżej 80 (cóż areodynamika cegły rynienki dachowe i te sprawy) silnik nie oddzielony wygłuszeniem od kabiny ale znośnie choć zalecam montaz radia
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
niestety pali a do benzyny trzeba doliczyć olej ale za to dobrze śmiga ale jak na te gabaryty i tak jest nieźle
5,0
Stosunek jakość/cena
Taka jakość za te pieniądze bez porównania z jakąkolwiek inną marką
gorąco polecam
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
trzeba o niego dbać brak kompetencji w serwisowaniu napewno się zemści nie polecam żadnych złotychrączek fachowa obsługa dobre części napewno się odwdzięczy za to
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
patrz wyżej
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 50KM 37kW
[l/100km]