Zwawy, jak dobrze zaplon wyregulowany to ciezko oponami nie zapiszczec na sliskim asfalcie
4,0
Skrzynia biegów
Ten wsteczny co zamarza na mrozie to porazka. Tak ok, piatki brak w trasie...
3,0
Układ jezdny
Buja sie buja na zakretach, jak okret na morzu, szczegolnie jak obciazony. Dupa nadsterowna, ale to tez wina opon regenerowanych, sliska guma
Komfort
5,0
Widoczność
jak w akwarium :)
5,0
Ergonomia
Wszystko na odwrot ale ok. Pochwala prostoty
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
w zimie to porazka moim zdaniem, trzeba bylo dobry kawalek przejechac zeby cieplo sie zrobilo - ale to moze wina jakiejs regulacji u mnie. W lecie wporzo - okna sie otwieraja ;)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wiozlem nim wersalke (kombi) tak ze chyba nie wymaga komentarza:)
3,0
Wyciszenie
Nastepne pytanie prosze:)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie bylo najgorzej (bo sprzedalem juz Go) dopoki benzyna byla tania - PB86. Przy dzisiejszych cenach drogo wychodzi
4,0
Stosunek jakość/cena
Poszedl za 660 zeta slyszalem ze jezdzi dalej i ze kupiec zadowolony - wiec chyba spelnia wymogi Uni Europejskiej ;)
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak sie dba i piesci to pieknie jest - a jak sie zaniedba to zalezy jaki ma dzien. Zaplon regulowac regularnie!!!!!
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wszystkie uklady chyba wymienilem przez 17 lat ale wiekszej porazki w trasie chyba nie bylo - nie przypominam sobie - za wyjatkiem tego zaplonu przekletego ktory lubil sie rozregulowac a sam na trasie ja nie umiem go zrobic
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 50KM 37kW
[l/100km]