Jak na auto konstrukcji z lat 60-tych to Niemcy odwalili kawał dobrej roboty
Wrażenia
4,0
Silnik
Osobiście zrobiłem na motorze 100tyś. i musiałem wymienić tylko wał i pierścienie teraz ma prawie 160tyś i chodzi jak pszczoła 100-140km/h bez problemu. Jak na tą pojemność dość zrywny.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów od nowego a ma już prawie 160tyś. wymiłem tylko wolne koło bo już przepuszczało a tak to nic, moim zdaniem nie do zajechania!
4,0
Układ jezdny
Jak na stan naszych dróg to idealnie się spisuje.
Komfort
5,0
Widoczność
Dużo szkła nie sposób coś przeoczyć!
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak układ chłodzenia jest ok. to nie ma problemu. Ja zimą nie marzne!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ful miejsca!
3,0
Wyciszenie
Słabe ale poprawiłem Fabryke i jest nawet różnica, warto było się przyłożyć
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie w granicach 7-10, wszystko zależy od ciężkiej nogi kierowcy
3,0
Stosunek jakość/cena
Auto nie jest wiele warte, części dużo na szrotach za rozsądne pieniądze a i sklepy oferują jeszcze duży wybór nowych elementów Za niewielkie pieniądze można stać się posiadaczem auta zachodniego:-)))))))
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak dbasz tak masz! Przymykając oko na jakiś bezpiecznik czy żarówkę to całkie nieźle
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jako takich nie było bo jak zaczą stukać wał korbowy to go zaraz wymieniłem i zapobiegłem poważniejszej awarii
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 50KM 37kW
[l/100km]