Cześto wyskakuje drążek w silniku i nie ma wstecznego ale to drobiazg:) I te ruchy na skrzyżowaniach jak nie chce wejść jedynka:)
5,0
Układ jezdny
NIe ma lepszego auta terenowego:) Wjedzie wszedzie i po wszystkim pojedzie. ( A przecież to limuzyna) :) Nawracać można praktycznie w miejscu:)
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczności mogą pozazdrościć marcedesy i BMKI. Jest rewelacyjnie
3,0
Ergonomia
Ni mam zdania
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jadąc do pracy w zimie po 5 minutach jest nawet przyjemnie w środku
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jedyna wada tego rozwiązania to to że pasażer może naciskać gaz kiedy ty właśnie chcesz hamować :)
1,0
Wyciszenie
Tragiczne dla lubiących spokój. Ale słychac jak pięknie i nierówno pracują te 3 gary
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
O spalaniu wolałby nie mówić a pojęcie ekonomiczna jazda jest tutaj nie na miejscu. Moje wartbordzini paliło sobie w zimie na ssaniu koło 20 czasami 25. Ale za to teraz w lecie zaleje sobie za 50zł i zrobie już aż 80 km gdybym miał silnik 6.0 to byłoby to pewnie jeszcze do zaakceptowania ale nie marne 45 koników
5,0
Stosunek jakość/cena
Cene to chyba trzeba przemilczeć bo zalewając go do pełna zwiększamy dwukrotnie jego wartość :))
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nie mam zastrzeżeń bo cały czas mam jeden problem wiadro paliwa na rozruch. Coś z tym trzeba zrobić
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie zanotowane choć samochód ma już pare latek:) 1985 mój rówieśnik :)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 50KM 37kW
[l/100km]