ja jezdze swoim wartbim juz 3lata i w sumie jestem z niego zadowolony gdyby go jeszcze mozna bylo przerobic na gaz.Duzo pali ale to sie wyrownuje gdy sie policzy koszty eksploatacyjne czasami nawet zwraca sie z nawiazka ,zwlaszcza gdy ktos robi sam naprawy w swoim samochodzie.wygodny ma duzy bagaznik no i coz po prostu WARTBURG
Wrażenia
4,0
Silnik
jest po remoncie gen.m,pracuje cicho,
3,0
Skrzynia biegów
przy kierownicy,przy zimnym sil.u "2" zle wchodzi,a przy cieplym "1" zgrzyta przynajmniej u mnie
4,0
Układ jezdny
niezle buja na zakretach,treba uwazac,na polne drogi jak znalazl
Komfort
4,0
Widoczność
zima zanim sie nie rozgrzeje przy duzych mrozach fatalna,podczas deszczu w l/d rogu martwy punkt,na wszystkie strony dobra(zal.y ocz.e od war.w atmosf.ch)
2,0
Ergonomia
przy takiej budowie nadwozia!??UWAGA PODCZAS JAZDY POKRYWA SILNIKA MOZE SIE OTWORZYC ZWLASZCZA GDY JEJ NIE DOMKNIEMY
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie jest bezawaryjne raczej,wentylacja przecietna
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
tylna kanapa jest za nisko wzgledem przednich siedzen,z tylu dla wysokich malo miejsca (ale to nie moj problem jestem zawsze kier.a i jestem sredniego wzrostu
2,0
Wyciszenie
do niczego,nie ma wogole o czym mowic
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w miescie to mi sie w baku wir robi,po za miastem wole jezdzic wartbim niz maluchem,niskie koszty eksploatacyjne
4,0
Stosunek jakość/cena
masz do wyboru rower lub samochod
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jak na razie prelacznik dlugich swiatel w kom.e silnika,ludzie ginie mi masa w przewodach dochodzacych do poszcz.ch urz.n np. swiatla awaryjne, podswietlenie tablicy rozdzielczej
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie ten samochod jest po prostu pod tym wzgledem bardzo dobry, gwarantuje ze zawsze nim do domu sie wroci