po dobrej regulacji silnika i sprawdzeniu układu elektrycznego auto śmiga całkiem nieźle. jeśli są problemy z zalewaniem środkowej świecy, i nie pomaga wymiana świec ani przewodów, to warto wymienić cewkę zapłonową od tej świecy na większą (najlepiej oryginalną od żuka). u mnie po takiej wymianie skończyły się całkowicie problemy z zalewaniem.
Wrażenia
4,0
Silnik
jak na silnik 1-litrowy dużo bierze (ponad 10 w mieście), wyregulowany przyspiesza nadspodziewanie dobrze, głośny
2,0
Skrzynia biegów
można się przyzwyczaić do skrzyni przy kierownicy, ale brak 5-tego biegu to już duży minus (szczególnie w trasie)
4,0
Układ jezdny
na polskie wyboje dobry, nie czuć tak bardzo dziur, ale na zakrętach lepiej nie szaleć
Komfort
4,0
Widoczność
widoczność dobra, ale trzeba dbać o reflektory
2,0
Ergonomia
brak schowka, tylko jakaś półka, która trochę może przeszkadzać osobom wysokim
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
wentylacja zależy od ilości dziur :), ogrzewanie- w lecie jest gorąco, w zimie zimno (chyba że się porządnie zrobi nagrzewnicę)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przestrzeni z przodu jest sporo, z tyłu tak sobie, bagażnik duuuuży
1,0
Wyciszenie
jeśli sobie samemu nie wyciszysz auta, nie porobisz uszczelek itp. to jest głośno, szczególnie jeśli silnik pracuje na wyższych obrotach
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zużycie paliwa spore jak na taki mały silnik (10-12 w mieście, 9-10 trasa), ceny napraw malutkie a części zamienne przeważnie kupuje się na szrocie
4,0
Stosunek jakość/cena
ocena tak wysoka z dwóch powodów- śmiesznie niskiej ceny oraz niezłego przyspieszenia (w warunkach miejskich i po dobrej regulacji). jeśli komuś zależy na komforcie a nie na szybkości, niech szuka innego auta
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nie jest tak źle jakby można się było spodziewać, ale wiadomo że nie jest to nowe auto
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie napotkałem jakichś większych problemów (poza korozją- zbiornik paliwa, nagrzewnica i chłodnica)