Po uruchomieniu na mrozie ,albo po dłuższym postoju przez chwile stukają popychacze zaworów(to podobno występuje w każdym samochodzie).Pięknie wkręca się w obroty a na gazie można przejść zakręt 90"na 3-cim biegu to b. dobra elastyczność (prawie jak diesel).Przyspieszenie boomba(dzięki LPG tanio;-))))
4,0
Skrzynia biegów
dobrze jest do czwórki tzn ...skrzynia jest świetnie zestrojona,to co potrzebujesz jest pod ręką.....ale w pewnym momencie brak piątki!!!!!!
4,0
Układ jezdny
zawieszenie jest NIEZNISZCZALNE progi zwalniające można olewać,lecz przy wyższych prędkościach za bardzo miękkie
Komfort
5,0
Widoczność
może być tylko na światłach trzeba się wcześniej zatrzymywać zeby widzieć górny sygnalizator
5,0
Ergonomia
wszystko "pod ręką "a do kluczyka po lewej po prostu trzeba się przyzwyczaić
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
w lecie suuuper (szyberdach) w zimie jest gorzej bo zimno
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
płaska podłoga i wysoko osadzone fotele ułatwiają wsiadanie i wysiadanie (zwłaszcza osobom starszym)
4,0
Wyciszenie
no cóż mógłby być cichszy przy większych prędkościach
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
za te pieniążki mamy średniej wielkości auto ze sporym (256l.)bagażnikiem , b. bezpieczny(rama)i małym apetytem na paliwo(jest na prawde ekonomiczny) a poza tym daje frajde z jazdy i da się lubić(choć jest brzydki -aerodynamika cegły)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
po prostu nie ma się co psuć
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
pompa paliwa (wloska więc nic dziwnego)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 58KM 43kW
[l/100km]