w 13 letnim egzemplazu po roku od wymiany oleju (ok. 15000 km) na miarce oleju ubytek 2-3 mm
dobrze z gory wymieniac co 80000 km pompe plynu chlodzacego oraz male kolko rozrzadu
i pasek co 40000 km
5,0
Skrzynia biegów
zawsze czusciutki olej,
uszczelniacze polosi zawsze wbijac do konca (jak najglebiej), zapobiegnie to wyciekom oleju na znacznie dluzej
4,0
Układ jezdny
dobrze trzyma sie drogi, przeguby kulowe warto nasmarowac smarem do przegubow prze ich zamontowanie - spokoj na wiele lat.
Na pekajace oslonki przegubow polosi (moj patent) po umyciu w benzynie ekstrakcyjnej powlec silikonem sanitarnym przy pomocy malego pedzelka - spokoj na zawsze
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
sprawdzac termostat czy nie otwiera sie zbyt wczesnie i wtedy jest cieplutko
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z tylu na 3 osoby troche ciasno
4,0
Wyciszenie
pilnowac nalezy szczelnosci ukladu wydechowego i jest ok.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w trasie przy spokojnej jezdzie (90 km/h) 5,5 - 6 l/100km
miasto latem 7,5 - 8
miasto zima - do 10
5,0
Stosunek jakość/cena
bezkonkurencyjny, szkoda ze juz nie jest produkowany tak prosty i TRWALY samochod
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
a to zawiasik, a to sprezynka, a to dupka srubka
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
po 75000 km pompa paliwa (hihi)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 58KM 43kW
[l/100km]