Nie ma możliwości ustawienia dokładanie tego modelu ani silnika, więc precyzuje. Rocznik 2021, B5, diesel + elektryk 14 KM. Przebieg obecny 33 tyś km. Mam go od nowości. Awarie bardzo częste, pierwsza przy 14 tyś. km ( wyciek z Turbo), druga 32 tyś km, awaria pompy oleju, malowanie tylnego zderzaka, odpadłą farba w jednym miejscu, teraz kolejna ( nie działające podgrzewanie fotela kierowcy), a to dopiero dwa lata.....
Wrażenia
3,0
Silnik
Wiele awarii. W komentarzach napisałem co i jak.
5,0
Skrzynia biegów
Cicha, dobrze pracująca
5,0
Układ jezdny
Bardzo precyzyjny.
3,0
Karoseria
Malowany tylne zderzak. Odpadła farba w jednym miejscu.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń
5,0
Ergonomia
Bez zastrzeżeń
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Awaria ogrzewania fotela kierowcy przy 33 tyś km.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Bez zastrzeżeń
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszty na akceptowalnym poziomie.
3,0
Stosunek jakość/cena
Mnóstwo awarii. Napisałem i nich w komentarzu. Wyciek z Turbo, awaria pompy oleju ( dwa i pół tygodnia w serwisie), malowanie zderzaka tylnego, awaria podgrzewania fotela kierowcy w 1,5 roku eksploatacji. Wszystko naprawione w ramach gwarancji, ale czas stracony nie do odzyskania
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D5 235KM 173kW
[l/100km]