Bardzo awaryjny przy 140000 wymiana na nowy na szczęście na gwarancji powód spore zużycie oleju przy 240000 padło turbo
Wycieki oleju przy przegubach wewnętrznych
3,0
Skrzynia biegów
Na zimnym strasznie przeciąga
4,0
Układ jezdny
Częste stuki prawdopodobnie zawiezieszenie pneumatyczne
3,0
Karoseria
Po 4 latach rdza na nadkolach pod listwami lewa i prawa strona spowadowane tarciem listew
Ponadto tylnie drzwi od strony kierowcy się zacinają bez możliwości otwarcia od środka co mija po kilu godzinach lub dniach na dodatek szyba ruszą się na boki
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Częste parowanie przedniej szyby w górnej części nawet po wymianie filtrów
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Co do miejsca to jest bardzo dobrze nawet w 3 rzędzie mogą usiąść osoby wysokie
4,0
Wyciszenie
Po 4 latach słychać szumy
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Porównywalna do reszty aut tego segmentu
Auto nie należy do najtańszych więc tanio napewno nie będzie
2,0
Stosunek jakość/cena
To jest moje 3 xc90 i prawdopodobnie ostatnie
Przednie szwedzkie fotel wycierają się już po 150000 niemówiąc już o korozji po 4 latach
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mnóstwo już po pierwszym roku począwszy od zepsutego zmacniacza , zamka przedniej maski , nie zawsze działających skretnych świateł i zamka tylnich drzwi
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Turbo i spore zużycie oleju
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D5 235KM 173kW
[l/100km]