Po roku auto pokazało swoje prawdziwe oblicze. Awaria, awaria i awaria...pęknięty filtr DPF, 4 razy przewody od intercoolera, turbina, przewód hamulcowy pęknięty, awaria blokady kierownicy, że o awariach softu nie wspomnę i kilka innych. A już zupełnym kuriozum jest fakt, że auto nie ma czujnika zużytych klocków!!!! jak zaskrzypią tarcze to znaczy, że czas zmieniać - ale dlaczego komplet?
Wrażenia
4,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nie ma zamienników kloców - a czujników zużycia nie ma
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
liczne
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
bardzo liczne - auto na 3 lata 4 razy na lawecie do serwisu
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D5 235KM 173kW
[l/100km]