Przeniesienie napędu
: wkrótce remont skrzyni biegów
1,0
Całokształt
Najbardziej awaryjne auto świata.... jestem totalnie rozczarowany
Wrażenia
1,0
Silnik
Za mała moc, nie daje rady, bardzo głośny i paliwożerny, wymiana silnika przy przebiegu 98.000 km - koszt silnika z Niemiec 19.000 zł. Auto po wszystkich przeglądach, wymianach oleju. Auto nie zajeżdżone bo jeździła nim starsza osoba......
1,0
Skrzynia biegów
Bardzo wolna, od kilku miesięcy szarpnięcia przy przełączaniu, serwis stwierdził, że chyba konieczna będzie wymiana ... kosztów nie znam jeszcze
1,0
Układ jezdny
Wymiana amortyzatorów przy 90k km (!!!)
1,0
Karoseria
Skrzypienie w centralnej konsoli, serwis nic nie znalazł i nadal skrzypi, skrzypi pod fotelem pasażera z przodu ale tylko jak ktoś siedzi. Zablokowały sie drzwi bagażnika - serwis i koszt 1800 zł. Bardzo łatwo brudzące się pokrycie foteli - np. od jeansów.
Komfort
3,0
Widoczność
Nie mam uwag, ale i zachwytów też nie
1,0
Ergonomia
Nie wygodny fotel kierowcy, coś jest twardego w środku i to przeszkadza, serwis mówi że to nie wada i każdy fotel tak ma, ale ten od pasażera jest bez tego problemu. Wszyscy co siedzieli na tych fotelach widzą różnicę - pracownicy serwisu iej widzą i nic nie czuja..
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimie jak nastawię 20 st to jest zimno, jak nastawię 21 to nie można wytrzymać z gorąca, serwis mówi że tak ma każde auto.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest ok, chociaż w innym SUVie jest lepiej, ale nie będę robił reklamy
1,0
Wyciszenie
Bardzo słabe, słychać bardzo ten warczący mały silnik, duża różnica w poziomie szumu przy bocznych szybach - kierowca vs pasażer. Od strony pasażera jest zdecydowanie ciszej niz od strony kierowcy. Serwis nie stwierdził wady.
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Katastrofa, katastrofa, katastrofa.... w ciągu dwóch lat wydałem na naprawy ponad 40 tys. zł.