Bardzo komfortowe żywe auto. Świetnie się prowadzi. Dobre nagłośnienie, stabilne na drodze. Świetnie też wygląda. Zdecydowanie polecam.
Wrażenia
5,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
Czasami szarpnie jak mocniej wcisnę gaz. Mogliby nad tym popracować ale w zasadzie nie jest to auto sportowe. Ocena na 4.
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Jak dla mnie auta tej klasy powinny być lepiej wyciszone. Mimo dokupienia dodatkowo laminowanych szyb bocznych i tylniej w moim xc90 słychać pęd powietrza przy 140km/h i więcej. Nie jest niby głośno, ale jakiś denerwujący ten świst jednak jest szczególnie jak ma się do przejechania np 500 km. Ale takie uroki wszystkich podobno nowych aut. Swoje oddaję na wyciszenie do fimrmy ciche-auto.pl termin mam na koniec marca. Liczę że po tym będzie zauważalna różnica. Aha przy 100km/h pędu powietrza nie ma za to opony słychać. Mogłoby być lepiej. 4 gwiadki.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Zapłaciłem za moje 5cio osobowe volvo xc90 wraz z założeniem folii ppf na całe auto 370 tyś brutto. Samochód w zasadzie prawie wszystkie dodatki ma. 22 calowe felgi, pneumatyczne zawieszenie, bowers & wilkins, wentylowane, grzane fotele, grzana kierownica, laminowane szyby boczne i tylna itd. To dobra cena za auto tej klasy.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 B6 Benzynowy Mild Hybrid 314KM 231kW
[l/100km]