Karoseria
: Ładny z zewnątrz i w środku ale jako nowy
W eksploatacji zużywa się strasznie szybko
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
Zawieszenie
Silnik
2,0
Całokształt
Super wyglądało z zewnątrz i w środku
Silnik wydawał się przy zakupie dobrym kompromisem
Zakończyło się niestety fatalnie
Wrażenia
3,0
Silnik
Sam silnik jako hybryda ok
Moc i jeszcze raz moc
Ogromne auto i dobre wrażania
Potem ok 60ty już straszą awariami
2,0
Skrzynia biegów
Nie szarpała
Działała ok
2,0
Układ jezdny
Duży SuV
Niestraszna zima góry
Autostrada krążownik
W miejsce duży ale dobra widoczność i kamery pomagają
3,0
Karoseria
Ładny nic więcej nie powiem
Miałem biały perłowy więc wyglądał obłędnie
Komfort
3,0
Widoczność
Super
3,0
Ergonomia
Gdyby się nie psuło to super
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Głośna od najniższych ustawień
Ale działała sprawnie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Obszerne auto i bagażnik
Gdyby się nie psuło dostałoby „dożywocie” w mojej rodzinie
4,0
Wyciszenie
Bardzo dobrze
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zakup faktura 412tys a w pierwszym tyg już awaria i potem cyklicznie coś aż po latach padł układ hybrydowy
Dla zaintersowanych Palił średnio 9
Czy szybko czy wolno
A uwaga pada pompa paliwa ok 70-100przebieg u mnie nie zdarzyła
1,0
Stosunek jakość/cena
Zakup faktura 412tys a w pierwszym tyg już awaria i potem cyklicznie coś aż po latach padł układ hybrydowy
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wszystko od skrzypiących materiałów to była symfonia dźwięków po łuszczące się elementy aluminium -masakra,siedzenia /r design -koszt fakturowy 47tys złotych po 12tys przebiegu wyglądały koszmarnie u skrzypiały strasznie
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Koszmar
3lazy laweta w aucie 3letnim z przebiegiem 70tys
A serwisy ASO nie wiedzą jak to naprawić
Robią reset i oddają auto
Przerwałem leasing i nie chce już Volvo
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 B5 Diesel Mild Hybrid 249KM 183kW
[l/100km]