Czasem sobie szarpnie przy redukcji, ale bardzo, bardzo subtelnie.
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Bardzo przestronna, jednocześnie łatwa w manewrowaniu.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Siatkarze się zmieszczą w czterech.
5,0
Wyciszenie
Przy 140 km/h można rozmawiać szeptem.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tutaj wystąpił bardzo dziwny zbieg okoliczności. Facelifting zawsze poprawia błędy wieku dziecięcego poprzedniej wersji. Tutaj zdecydowano się montować zmodernizowane jednostki napędowe (mild hybrid) i raz nam się zdarzyło kuku. "Zakleił" się wtryskiwacz od AdBlue. Tłumaczono, że zwariowali z normami Euro 6.2. No ale cóż, zdarzyło się.
Ponadto przy wgrywaniu nowego oprogramowania w serwisie system lubi się zawiesić i autko przechodzi w tryb "strajk".
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tu czuć jakość najważniejszych podzespołów.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 B5 Diesel Mild Hybrid 249KM 183kW
[l/100km]