Sławek, puknij się chłopie w łeb. Kupujesz SUVa z silnikiem diesla do agresywnej jazdy?? Wysoko położony środek ciężkości, spore prześwity, DMC ponad 2700kg, to samochód bardzo bezpieczny turystyczno-rodzinny i jak on ma się zachowywać , jak Ferrari?? Moja córka z fatalną chorobą lokomocyjną jedzie tym autem 1000km - i nic! Piszesz, że jest taczka na polskich drogach, ty chyba nawet nie siedziałeś w tym aucie bo ja przed zakupem testowałem kilka aut tej klasy i XC90 był najbardziej komfortowy. (porównanie z ML, X5, Tribeca B9). Dalej podajesz rocznik 2008 i przebieg 2000km czyli musiałeś kupić go jako nowy , to co ty wydałeś na auto 200kpln i nie byłeś na jeździe próbnej. Volvo podstawiło mi do testów model który mnie interesował na dwa weekendy, jeździłem nim w sumie 5 dni i zrobiłem ok 1000km. Albo jesteś idiotą albo nie wiesz o czym piszesz.
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 T 210KM 154kW
[l/100km]