Inne
: Wentylacja - klimatyzacja, nagłośnienie Dynaudio - pierwszy raz zrezygnowałem z modyfikacji
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Brakuje momentu przy ruszaniu, powyżej 2000 obr. wkręca się rewelacyjnie. Trochę głośny na wysokich obrotach, ale brzmi świetnie.
5,0
Skrzynia biegów
Automat - rewelacja , jakby czytał w myślach.
4,0
Układ jezdny
Trochę buja, ale nie jest to auto do wyścigów. Na polskie drogi godny polecenia, nierówności i dziury prawie niezauważlne.
Komfort
4,0
Widoczność
Przy cofaniu bez czujników byłoby ciężko , czujniki jako opcja za koszmarną dopłatą (P+T 4000pln).
4,0
Ergonomia
Brak miejsca na okulary, schowek trochę za mały, reszta bez uwag.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
System poprawy jakości powietrza w kabinie działa doskonale. szyby nie parują , chłodzenie i nagrzewanie błyskawiczne.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Uwagi tylko do 2 rzędu. Jak na takie gabaryty auta to troche kiepsko. 3 rząd dla dzieci , ale to jest oczywiste.
4,0
Wyciszenie
Powyżej 4 tys obr. wyraźnie gulgocze silnik , ale jak:)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No i tu zabolało, ciężko zejść na mieście poniżej 20 a w trasie 16 to dobry wynik. Volvo kłamie w katalogu - podaje 15% mniejsze zużycie. Ceny części 3x wyższe niż np do Mondeo
4,0
Stosunek jakość/cena
Przy tej klasie auta , większość dodatków powinna być w standardzie. Płacisz 220 tys. i musisz dokupić za 4000 czujniki parkowania, elektryczne fotele za 5500, nawigacje za 13 000. Aby dobrze wyposażyć auto trzeba dopłacić jakieś 40 000 - to lekka przesada.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Uszkodzony czujnik parkowania, radzę uważać na auta USA znacznie gorsza jakość.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przy tym przebiegu bez problemów, radzę uważać na auta z USA znacznie gorsza jakość.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 T 210KM 154kW
[l/100km]