Szukaj

Ocena kierowcy - Volvo XC70 II Kombi

met, 3 lata temu
Silnik 3.0 T6 304KM 224kW
Rok produkcji 2013
Przebieg: 120 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Volvo XC70 II Kombi 3.0 T6 304KM 224kW 2009-2013 - Oceń swoje auto
4,79
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : To jest auto idealne, oczywiście dla tych, którzy wiedzą czego po nim się spodziewać.
5,0
Całokształt
Ówczesny szwedzki styl, to trochę jak ociosany granit: toporny, trochę staromodny, dla niektórych wiejący nudą, ale jednak twardy i konkretny. Takie jest to Volvo. Twarde i konkretne, jak potrzeba to nieustępliwe i piekielnie szybkie (jak na swoje gabaryty).
Wrażenia
5,0
Silnik
Przy normalnej jeździe prawie w ogóle go nie słychać, ale jak się wkręci na obroty, to sprawia wrażenie jakby startował wahadłowiec i osiągał pierwszą prędkość kosmiczną. Jeśli chcesz to jest bardzo spokojny, niesłyszalny, ale jeśli potrzebujesz, to masz odgłosy prosto z wyścigówki.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo dobra w normalniej jeździe, płynnie przełącza biegi, przy spokojnej jeździe nawet czasem wchodzi na zbyt wysokie obroty, z kolei przy kickdownie trochę za długo się "zbiera", ale od tego jest tryb sport lub manual.
4,0
Układ jezdny
Tryb Comfort: ciut za mało komfortowy na wiejskich dziurach, no ale nie jest to Rolls Royce. Tryb Sport i Advanced: różnica między nimi jest za mała, Advanced powinien jeszcze bardziej usztywniać zawiszenie. To jest wielkie, wysoko zawieszone auto, szybkie pokonywanie zakrętów to nie jest jego specjalność, ale zawieszenie jest jakąś formą kompromisu między wygodą, a sportowym charakterem.
5,0
Karoseria
Nie wiem co miałbym tu napisać :) Karoseria jak karoseria, jest.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra. Na uwagę zasługują także olbrzymie lusterka boczne.
4,0
Ergonomia
jeśli chodzi o multimedia, systemy itp. to jest temat taki dość newralgiczny. W Skodach i VW wchodzisz, siadasz i wszystko wiesz w zasadzie od razu. Tutaj trzeba się zapoznać, oswoić, a dopiero potem przyzwyczaić. Szwedzi mieli nieco inny pomysł na korzystanie z audio, radia, nawigacji niż np. Niemcy i działa to całkiem dobrze, ale trzeba chwilę poświęcić na ogarnięcie szczegółów.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
B. dobrze, choć wentylacja w słupkach B dla pasażerów z tyłu mogłaby jednak mocniej działać.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Trudno porównywać co do centymetra z Superbami, Passatami czy A6. Miejsca jest bardzo dużo, wystarczy dla 4 osobowej rodziny i jeszcze sporo zostanie.
5,0
Wyciszenie
Porównując do aut typu Mondeo, Passat, Superb, Octavia, Mazda 6 - nie ma porównania.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Siłowniki bagażnika do wymiany - koszt siłowników 260 zł.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 3.0 T6 304KM 224kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Volvo XC70 II

Liczba wpisów: 4

Volvo XC70 II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Volvo XC70 II Kombi