Jak na auto za 230 tyś to porażka, podobno mój byłjeden z pierwszych w Polsce i może dlatego taki usterkowy .
Wrażenia
4,0
Silnik
Tylko bierze olej , ok 1l/1000 , turbina padła już przy 100000, przepustnica wymieniana 2 razy .
4,0
Skrzynia biegów
Nic złego się nie dzieje .
2,0
Układ jezdny
Fatalnie , rozlatuje się co 30.000 km .
Volvo tłumaczy to złym stanem dróg .
Amortyzatory nivomaty , strasznie dorgie i nie wytrzymują 50.000 .
Zawieszenie komplenie nie nadające się na nasze drogi .
Komfort
5,0
Widoczność
Bez uwag
5,0
Ergonomia
Jak to Volvo
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Doskonale
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
doskonale
5,0
Wyciszenie
Doskonale , pod warunkiem że zawieszenie jest sprawne i nic nie huczy .
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Trzeba się spodziewać zużycia ok 12-13 l/100 . Do 80.000 jak auto było na gwarancji to wszystko było ok , potem strasznie drogi serwis a zawieszenie i silnik usterkowe , w związku z tym koszty ekspolatacyjne duże .
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Silnik i zawieszenie do bani .
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 T AWD 210KM 154kW
[l/100km]