Mimo 20-centymetrowego prześwitu samochód zachowuje się na zakrętach nawet lepiej od zwykłego V70, a to za sprawą NIVOMATU (aut. poziomowanie nadwozia).
Ma wspaniały osprzęt audio (Volvo produkuje samochody z najlepszym osprzętem muzycznym, fabrycznie montowanym).
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik o poj. 2.4 (200KM) wyposażony w turbo sprężarkę zapewnia doskonałe osiągi, zarówno na drodze, jak i w trerenie.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia automatyczna wyposażona w procesor, który sam przełącza między trybem sport, a economy. Zapewnia wspaniałe osiągi oraz dużą płunność.
5,0
Układ jezdny
Doskonale zachowuje się na zakrętach i tłumi nierówności.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zarzutów.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja podwójna, w pełni elektroniczna bardzo szybko reaguje na zmiany ustawień.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń zarówno jest bardzo duża zarówno dla kierowcy, jak i pasażerów, a to za sprawą poprzecznego ułożenia silnika.
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Myślę, że za cenę ok. 240000 zł. nie można by było oczekiwać dużo więcej.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zaraz po kupieniu auta były poważne problemy z alarmem.