Szukaj

Ocena kierowcy - Volvo XC70 I

Krystian, ponad rok temu
Silnik 2.5 T AWD 210KM 154kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 445 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Volvo XC70 I 2.5 T AWD 210KM 154kW 2000-2007 - Oceń swoje auto
4,14
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : O dziwo jak na auto ważące ponad 1700 bardzo dobrze się zbiera, codzienna jazda w tym wyprzedanie nie sprawiają większych problemów
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : Wszędobylska elektronika, podgrzewane siedzenia nie działają, radio przestało działać z zmieniarką i najważniejsze przepustnica.
4,0
Całokształt
Auto ma pare wad i usterek ale nadrabia to wygodą i komfortem jazdy i użytkowania. Z instalacją LPG idealny na codzienne dojazdy do pracy oraz do ciągania przyczep.
Wrażenia
5,0
Silnik
Pracuje bez zarzutu chociaż czasem zdarzają sie jakieś wycieki które mozna usunąć w łatwy sposób
4,0
Skrzynia biegów
Jak na ten przebieg działa bez zarzutu, brakuje 6-tego biegu
5,0
Układ jezdny
Prowadzi sie dobrze, napęd daje rade. Hamulce jak na wage auta dosyć dobre.
4,0
Karoseria
Delikatne oznaki korozji na listwach biegnących od podszybia do tylnej klapy bagażnika, poza tym brak ognisk rdrzy
Komfort
4,0
Widoczność
Lusterka duże, dające dobre pole widzenia z tylu, dobrze przeszklony z wystarczającym polem widzenia.
5,0
Ergonomia
Sporo miejsca do załadowania bagaży oraz drobiazgów, wcześniej bez instalacji LPG we wnęce na koło zapasowe prócz samego koła bylo miejsce na wszystkie potrzebne mniej lub bardziej rzeczy do jazdy w tym gaśnica, linka, zestaw narzędzi nasadowych, narzędzi do samochodu, lejka itp.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przy tym przebiegu zaczęły się problemy z wentylatorem/rezystorem, wymieniłem komplet na używany i działa dobrze. Szybko nagrzewa kabine w zimne poranki.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca na nogi oraz nad głową wystarczająco dla 4/5 osób, test siedzenia samego za sobą tez przeszedł pomyślnie (180 cm wzrostu)
4,0
Wyciszenie
Mogło by być lepsze, do 120 daje radę potem robi sie tylko głośniej, na szczęście system audio daje radę nawet przy większych prędkościach.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2.5t benzyna swoje spali, przy codziennej jeździe po trasie potrafi spalić od 7 do 10l benzyny, gazu w granicach 10-11l. Ale stosunek moc, wrażenia z jazdy i przyspieszania do ceny jaką trzeba ponieść jest dosyć dobry
4,0
Stosunek jakość/cena
Mój egzemplarz udało mi sie wyrwać w stosunkowo niskiej cenie z powodu awarii, dokładając okolo 3k zł na naprawę wyszedł dosyć dobry tani samochód.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
A to żarówka, a to plastiki pękające, a to wentylator nawiewu, przy ponad 400k km dają się we znaki, używane bądź nowe części nie sa aż tak drogie lecz czasem przy większej ilości dają sie we znaki. Wszystko też zależy od poprzedniego właściciela.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Samochód kupiłem z uszkodzoną przepustnicą, którą ciężko jest zrobić samemu. Za regenerację zapłaciłem okolo 1200zl gdzie w aso nowa 2900zł z programowaniem.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.5 T AWD 210KM 154kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volvo XC70 I