to nie jest samochod na polskie drogi mimo ,ze podobno jest terenowym,idealnie zchowywal sie w warunkach zimowych przy duzych opadach sniegu,serwis nie potrafi go obslugiwac poza pojedynczymi mechanikami w kraju,bardzo drogie czesci,drogi w obsludze,przereklamowany w jakosci- to nie ta epoka Volvo co w reklamie,seryjna przecietna jakosc,w tej klasie samochodu awarie nagrzewnicy, wezyka nagrzewnicy,tylnego mostu po140 000km nie powinny sie zdarzyc!czesci sprowadzaja z centralnego magazynu z Geteborga w ciagu 2-4tygodni! wstyd! Zaleta,ze nie kradna jak Mercedesow,o bezpieczenstwie sie nie przekonalem ale jezeli jes przereklamowana jak jakosc i niezawodnosc- to dzieki Bogu ,ze go sprzedalem,po 5-cu latach stracil ponad 62%wartosci mimo nowego silnika i tylnego mostu!
Wrażenia
5,0
Silnik
cichy,czuc te prawie200KM
5,0
Skrzynia biegów
automat,w japonskich samochodach skrzynie sa szybsze w zmianach biegow
3,0
Układ jezdny
jak na sam.terenowy za delikatne,amortyzatory,poduszki pod silnikiem jak w Polonezie
Komfort
4,0
Widoczność
kombi,powinny byc czyjniki cofania
4,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
paruja szyby a serws bezradny mimo wymiany nagrzewnicy
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bagaznikw combi v70 mniejsz niz w v40,schowekw bagazniku nieprzydatny
4,0
Wyciszenie
relingi halasuja przy wiekszej szybkosci
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w miescie/Warszawa/14-15l/100,droga11-13/100 to duzo,naprawy drogie
1,0
Stosunek jakość/cena
zbyt drogi w zakupie i eksploatacji w stosunku do jakosci i niezawodnosci
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
widac ze skladany w Holandiito nie Mercedes
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wymieniona nagrzewnica,tylny most! ,silnik !!po awarii lacznika nagrzewnicy i silnika