Przeniesienie napędu
: Troche za miękką kierownicąa
5,0
Całokształt
Wersja z Pneumatyką, i audiofilskim audio oraz polautonomiczna jazda. Rewelacja. Jak w Mercedes Klasa S tylko za połowę ceny. Taki "gokart dla emeryta". Do 100 około 6s, cichutko, bardzo dynamicznie, ale nie sportowo. Zawieszenie miękkie, ale nie buja. Mozna włączyć tryb Dynamic, trochę bardziej twardzi zawieszeni, obniżyć i wrzuci większe obroty.
Wrażenia
5,0
Silnik
Nie ma V6, w 2 litry podwójna turbin. Bez zarzutów.
5,0
Skrzynia biegów
Poprawna, ale nie szybka.
4,0
Układ jezdny
Troche za miękki
5,0
Karoseria
Z
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 B6 Benzynowy Mild Hybrid 314KM 231kW
[l/100km]