Inne
: Jak na 2 tonowy samochód spalanie na poziomie 7,8-8,1. Zdarza się wykręcić znacznie mniej, ale przy płynnej jeździe; autostrada przy 140km/h to już 9,0
5,0
Całokształt
To samochód dla osób rozsądnych; to nie jest samochód dla narwańców nagle przyspieszających i hamujących; daje komfort podróżowania i można po wielu godzinach jazdy wysiąść i nie czuć zmęczenia, zapewne pod warunkiem, że oprócz karoserii (wersja podstawowa) jednak posiadamy i korzystamy z asystentów jazdy i innych udogodnień.
Wrażenia
5,0
Silnik
duży plus za start/stop (funkcjonuje niezauważalnie)
5,0
Skrzynia biegów
jeśli to nie jest nagłe naciśnięcie pedału gazu, to automat płynnie zmienia biegi; minusem jest to, że przy ustawieniu jazdy w trybie komfort można odczuć opóźnienie w przyspieszeniu, ale znów to zależy od stylu jazdy, czy manewry są przemyślane czy nagłe i zazwyczaj bezmyślne, wówczas to może denerwować
5,0
Układ jezdny
samochód używany tylko w trasach pow. 100 km; brak zastrzeżeń
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
bardzo dobra
5,0
Ergonomia
kwesta gustu albo badań naukowych
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
kwestia subiektywna
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
dotychczas brak; wpływ na to może mieć odpowiedni serwis (np. wymiana oleju w skrzyni, sprzęgle haldex itp.)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
dotychczas brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 B5 Benzynowy Mild Hybrid 264KM 194kW
[l/100km]