Układ elektryczny
: Konieczność aktualizacji drobnostek w stylu autohold.
5,0
Całokształt
Użytkowałem auto przez 2 lata. Silnik D5 RDesign. Jestem bardzo zadowolony. Jeśli ktoś woli komfort, to wersja RDesign może okazać się zbyt twarda. Całe auto jest raczej dla kogoś kto oczekuje komfortu, chociaż z drugiej strony niewiele odbiega od np. x3, które uznaje się za sportowego SUVa. Fantastyczne fotele, ale po "skosztowaniu" tych z masażem, raczej te drugie przodują. Było parę mankamentów (np.szwankujący AutoHold, trzeszczący głośnik - winna śrubka etc.), ale auto zawsze było sprawne i można nim było pojechać. W przeciwieństwie do o rok młodszego GLC, któremu przy 30 tys. padła skrzynia i autem nie dało się jechać (obowiązkowa laweta). Wracając do xc60 - robiło i nadal robi świetną robotę: optycznie, efektownie i pod kątem właściwości jezdnych. Bardzo pewne prowadzenie. Jest też jego ogromny plus: jeśli nudzi cię niemiecka motoryzacja, a japońska jest zbyt odległa od twojego gustu, to volvo może być dobrym pomysłem. Polecam.
Wrażenia
5,0
Silnik
Dynamiczny i efektywny.
4,0
Skrzynia biegów
Bardziej pod komfort niż sport. Zasadniczo jednak jest bardzo dobrze.
5,0
Układ jezdny
RDesign dość twardy (może to kwestia 19" obręczy kół).
5,0
Karoseria
Wciąż się za nim obracam.
Komfort
5,0
Widoczność
Jest ok.
5,0
Ergonomia
Jest ok.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest ok.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4 osoby i bagaże, albo dwie osoby i rowery w środku - nie są wyzwaniem.
4,0
Wyciszenie
Mogłoby być nieco lepiej.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jest ok.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jest ok.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wymienione w ocenie ogólnej.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
On
- zużycie paliwa dla silnika D5 235KM 173kW
[l/100km]