Szukaj

Ocena kierowcy - Volvo XC60 II Crossover

Zbigniew, ponad rok temu
Silnik D4 190KM 140kW
Rok produkcji 2020
Przebieg: 65 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Volvo XC60 II Crossover D4 190KM 140kW 2017-2020 - Oceń swoje auto
3,57
16% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Brak
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : Brak zachowań wzywania ustawień w automatyce zbyt małe nieczytelne wskaźniki na przykład temperatury na zewnątrz na przykład pozostałej do kilometrażu pozostałego do przejechania na zbiorniku problematyczne ustawianie temperatury wielki wyświetlacz na którym malutkimi cyferkami gdzieś tam w rogu coś jest napisane Przecież to jest wszystko nielogiczne
3,0
Całokształt
Fatalny jeżeli chodzi o wygodę suedzeń. Kompletnie nue rozumiem kto projektował w dość drogim samochodzie siedzenia z blachy pokrytej cienka gąbką. To się nie nadaje na trasy dłuższe niż 100 km. Elementy siedzeń gniotą w uda kompletny brak wygody nie mówiąc o komforcie. Nawet nie tak się porównać z poprzednia wersja xc60
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Układ jezdny nerwowy i prowadzenie tego samochodu nie jest tak pewne jak było to w poprzednim modelu Volvo XC60
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
1,0
Ergonomia
Tak jak pisałem wcześniej Wygoda siedzeń jest nie nie do zaakceptowania nie w tej klasie samochodu w zasadzie w żadnej klasie Polski Fiat 126p miał wygodniejsze siedzenia niż ten samochód zresztą to samo jest w Volvo V40 To jest ten sam i te same błędy co za dureń projektował takie siedzenie
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Niewygodne siedzenia niewygodne siedzenia pasażera mniejsze niż w poprzedniej wersji i kompletnie niedostosowane do do anatomii ludzkiej
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1,0
Stosunek jakość/cena
Samochód ze względu na Wygodę podróżowania w nim nie nadaje się do użytkowania co prawda widzę te samochody widzę ludzie którymi jeżdżą Ale nie rozumiem jak na dłuższe trasy oni to robią. Kolejna sprawa samochód nie zachowuje ustawień Inaczej mówiąc po każdym wejściu do samochodu należy włączyć radio przestawiają się ustawienia które się ustawiło u poprzedniego dnia na przykład ustawienia parametrów jazdy czy systemu wspomagających kierowcę nie da się połączyć bluetooth telefonu na stałe tylko to wyrzuca po prostu rozłącza elektronika i całe sterowanie jest bez sensu cyfry na przykład zużycia paliwa pozostałych do przejechania kilometrów temperatury na zewnątrz są tak małe że są nieczytelne dla ludzi z gorszymi oczami czemu to tak małe czemu tu nie ma pomysłu Czemu nikt tego nie obejrzał nie obejrzał tego i nie sprawdził tego co stworzył
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Radio które nie zachowuje ustawień Inaczej mówiąc za każdym wejściem od paleniem samochodu należy ponownie włączyć radio przestawiająca się elektronika czyli ustawienia samochodu zrobione raz nie zachowują się tylko wracają do jakichś ustawień nie wiem fabrycznych czy czy podstawowych to samo ustawienia telefonu Czy połączenie telefonu z Bluetooth trzeba go za każdym razem łączyć to jest jakaś jakiś dramat
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika D4 190KM 140kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volvo XC60 II Crossover