Szukaj

Ocena kierowcy - Volvo XC60 II Crossover

adsta, 3 lata temu
Silnik T5 254KM 187kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 65 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Volvo XC60 II Crossover T5 254KM 187kW 2017-2018 - Oceń swoje auto
4,71
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Szukalem auta z napedem 4x4 i silnikiem benzynowym o min mocy 250 KM. Myslalem o Audi a4 allroad lub bmw x3, W salonie Audi ale nie chcieli mi sprzedać modelu przed liftem a poliftowych jeszcze nie było dostępnych. W Volvo chciałem kupić V60 crosscountry ale nie mieli w pobliżu 200 km z silnikiem benzynowym. Tak samo BMW. Tylko diesle. Nie mogłem czekać. Chciałem auto już. Przypadkowo wpadło mi w ręce XC60 w ciekawym kolorze (nie czarnym i nie białym) i wyposażeniu R design. Kupiłem demo z salonu. Bardzo fajny samochod. Przestronny. Bardzo ladnie zaprojektowany i wykonany w środku. Oczywiście jak się komus podoba skandynawska stylistyka. Dla mnie super. Auto głownie podróżuje w sytemie (2+2) lub 1 os. W trasie komfortowo sie prowadzi. Bagaznik wystarczajaco pojemny. Jest miło i cicho.
Wrażenia
4,0
Silnik
W mojej ocenie mocy jest wystarczjąco żeby jeździć sprawnie ale też nie stracić prawojazdy. Nie zgodże sie że nie ma katalogowy 250 KM. Tryb normalny jest do codziennej jazdy a tryb dynamic do bardziej agresywnej i czuć moc. Na niemieckich autostradach można bez wysiłku mknąć 180-200 km/godz. Pamiętac też trzeba że auto waży z oaliwem i kierowcą prawie 2 tony. Taki samochód nie bedzie palił 6 l /100 km w trasie i 9l/100 km po prawdziwym mieści. Spokojnie jeżdżac po dzieciaki, zakupy do roboty to ok 11l/100 km (w cyklu mieszanym z przewaga miasta). Dobry z plusem. T6 jest na 5
5,0
Skrzynia biegów
Kmienia biegi płynnie. Komfortowa nie sportowa.
5,0
Układ jezdny
To nie jest auto sportowe ale zawieszenie zmodyfikowane w wersji R design jest komfortowe i pasujące do aut. Zwykłe XC 60 buja sie, bardzo kanapowe.
5,0
Karoseria
Ladne kształty i linie. Trzeba uważać na wystajacy dolny spliter w zderzaku przednim
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Mi nie przeszkadza brak przycisków i obsługa całośc z poziomu tabletu. Przecież nie zmianiam co chwile ustawien. Ale 5 latek jest zachwycony takim rozwiązaniem. Znak czasów.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
nie mam zastrzeżeń
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Dobre
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
dwie awarcie na około 20 -30 tys 1. pompka spryskiwacza 2. przycisk w kierownicy czasem nie działa ale jeszcze go nie wymienilłem
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
NIC

Pb - zużycie paliwa dla silnika T5 254KM 187kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volvo XC60 II Crossover T5 254KM 187kW
Średni koszt przejechania 100 km
60,00 zł
9,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Volvo XC60 II Crossover