Dużo zalet, jednak o nich to można sobie poczytać w marketingu producenta. Auto dość ciche, na drodze płynie. Przyspieszenie bardzo dobre, oczywiście kosztem spalania. Ustawienia na wyświetlaczu dotykowym dość logiczne. Spotify trzeba zawsze ręcznie wybierać, bo domyślnie włącza radio. Warto zainwestować w pakiet light, w nocy duży przeskok na plus.
To co jedynie wkurza to drzwi, którymi trzeba trzasnąć, bo się nie zamkną do końca. Może z czasem to się wyrobi. Ten pomysł z podnoszeniem rolety bagażnika do góry jest nietrafiony. Fajne profile kierowcy ale trzeba je wybierać z wyświetlacza, nie można ich wpiąć w przyciski [1] i [2] do pamięci ustawień fotela. Oczywiście, można przypisać do kluczyka ale zazwyczaj używa się jednego. Line assist to raczej dodatek, bo jak się nie kręci kierownicą to odbija się między pasami jak w ping-pongu, o ile rozpozna pasy. Jak ktoś nie chce używać radiowego kluczyka, to sam kluczyk jest kiepski. Wygląd piękny ale przyciski do du.. Ciężko wyczuwalny klik i słabe oznaczenie. Automatyczny ręczny działa dość nielogicznie. Czasami wystarczy dodać gazu i się zwalnia, a czasami wymaga naciśnięcia najpierw hamulca i potem gazu. Jak się tak nie zrobi to rusza z zablokowanym ręcznym, kręcąc przednimi kołami. Mogli przewidzieć taki stan i alarmować na wyświetlaczu, bez dodania mocy na koła. Samo blokowania i zwalnianie dość głośne, wydaje się jakby coś skrzeczało.
To tyle po bardzo krótkim okresie użytkowania.
Wrażenia
5,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika T5 254KM 187kW
[l/100km]