Szukaj

Ocena kierowcy - Volvo XC60 II Crossover Plug-In

waliszak2, 1 miesiąc temu
Silnik 2.0 T8 Twin Engine Plug-in Hybrid 390KM 287kW
Rok produkcji 2020
Przebieg: 47 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Volvo XC60 II Crossover Plug-In 2.0 T8 Twin Engine Plug-in Hybrid 390KM 287kW 2019-2021 - Oceń swoje auto
4,79
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
5,0
Całokształt
Najlepsze auto jakie posiadałem lub miałem przyjemność jeździć dłużej niż tydzień. Wygodne, oszczędne i posiadające wszystko czego potrzeba w aucie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik bardzo żwawy. Przyspieszenie genialne a biorąc pod uwagę wagę i gabaryty auta budzi podziw.
5,0
Skrzynia biegów
Gładko zmienia biegi, każdy tryb działa dobrze. Dla pasjonatów szybkiej jazdy polecam pakiet polestar.
5,0
Układ jezdny
System hybrydowy działa świetnie. Najlepiej ze wszystkich aut hybrydowych jakimi miałem przyjemność jeździć. Auto bardzo płynnie, wręcz niezauważalnie, zamienia silniki podczas jazdy.
5,0
Karoseria
Brak jakichkolwiek oznak korozji, wszystko dobrze spasowane.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność dość dobra, czujniki i kamery pozwalają na łatwe parkowanie. Dałem 4/5 ponieważ w dużych wanach widoczność jest znacznie lepsza, a tutaj przez design i kształt auta nie da się osiągnąć takiego samego efektu, jednak nie jest źle.
5,0
Ergonomia
Wszystko przemyślanie rozplanowane na desce rozdzielczej oraz konsoli środkowej. Dodałbym tylko sterowanie klimatyzacją za pomocą fizycznych przycisków. Na szczęście Volvo umieściło te ustawienia w bardzo przystępnym miejscu na ekranie dotykowym.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Autko bardzo szybko się chłodzi lub ogrzewa. Świetna funkcją zdalnego uruchamiania klimatyzacji (lub wg harmonogramu) powoduje że wsiadając do auta od razu odczuwam pełen komfort.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W pełnym komforcie mogą podróżować tym autem 4 dorosłe osoby. Dodatkowy plus za fajną półkę w przestrzeni nóg pasażera dzięki czemu można swobodnie wyprostować nogi w podróży.
3,0
Wyciszenie
Tutaj jest akurat słabo przy prędkościach powyżej 130km/h. Jednak gabaryt powoduje duże szumy. Oceniam swój egzemplarz, stąd 3/5. W konfiguratorze można wybrać podwójnie klejone szyby - wtedy w aucie jest bardzo cicho. Żałuję że tego nie mam.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszt serwisów w ASO jest na poziomie cen budżetowych marek. Zaskakujące jest to że za przegląd auta w ASO po 2 latach zapłaciłem ~1200zł, a w firmowej Toyota Proace City taki sam serwis w ASO kosztował 2800zl.
5,0
Stosunek jakość/cena
Najlepsze auto marki premium w niższej cenie niż konkurencja. Cena auta jest porównywalna nawet z markami niższej klasy a jakość jest znacznie wyższa.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie zauważyłem żadnej usterki. Podczas serwisu rocznego w ASO, serwisanci zauważyli dwie drobne usterki (coś w zawieszeniu i skrzypiący fotel) i sami mi wymienili w ramach gwarancji.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 T8 Twin Engine Plug-in Hybrid 390KM 287kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volvo XC60 II Crossover Plug-In