Układ elektryczny
: bezpiecznik gniazd zapalniczki - połozenie skrzynek NIEZGODNE z otrzymaną instrukcją
3,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Rzeczywiscie chyba trzeba je \"zczipowac\".
Ja mam werse diesel 2,4l D5 215 KM.
Przy dtynamicznym wyprzedzaniu, zmiana biegow jest zbyt dluga. Trzeba sie przyzwyczaic i wprowadzac wczesnie na obroty
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
2,0
Widoczność
Tutaj niestety wielka DWÓJA.
Irytujące są zbyt male oslony przeciwsloneczne na szybie przedniej. Wlasciwie slonce oslepia wszystkimi dziurami !!!!!
To sie NIE POWINNO ZDARZAC W AUCIE TEJ KLASY.
3,0
Ergonomia
Podlokietnik nie spelnia swego zadania, chyba , że zostal zaprojektowany dla king-konga.
Niech VOLVO skopuje rozwiazanie z Hyundaia, gdzie podlokietnik mozna wysunąc do przodu !!!!!
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Od nowości trzeszczy przedni fotel pasażera, gdy jest pusty. Wewnetrzna pokrywa bagaznika tez trzeszczy IRYTUJĄCO. Dla mnie pelna dyskwalifikacja !!!!!
W poprzednim HYUndai\'u takie numery zaczely się po 2 latach użytkowania.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bez rewelaci ale tez bez niemilych niespodzianek
3,0
Stosunek jakość/cena
Niestety bardzo żałuję nie wybrałem BMW5 lub Audi Q5.
Bardzo !!!!!!!!!
Niestety stało się to, czego się obawiali wszyscy.
Volvo robi się bardzo CHIŃSKIE. Niestety.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Patrz uwagi wyzej.
Dodam jescze slabą widoczność np. automatu wycieraczek w kierownicy, upierdliwe, nie intuicyjne menu radio-CD-telefon w panelu sterowania.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
po 17.000 km awaria czujika zapiecia pasow w przednim siedzeniu, rezonowanie i trzaski w przednim siedzeniu, trzaski pokrywy bagaznika, dziwne stuki w tylnym awieszeniu przy pelnym obciazeniu
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.4D 175KM 129kW
[l/100km]