Poza dobrym desingem ten samochod to jedna wielka pomylka, wadliwy silnik ktory nadawal sie do wymiany juz po 14000km, problem z turbosprezarkami i absurdalnie drogi serwis pokazuja, ze w zadnym stopniu ten samochod nie zalicza sie do marki premium.
Wrażenia
1,0
Silnik
Biorac auto z salonu po 3 miesiacach (tj. 14500km przebiegu) bylem zmuszony wymienic silnik.
2,0
Skrzynia biegów
Bardzo przecietna, bez ukrytych w funkcji np by przygotowac auto do wyprzedzania. Gdy juz dochodzi do wyprzedzania najlepiej uzywac tiptronika ktory i tak sam zmienia biegi przy 3,8tys obrotow
3,0
Układ jezdny
Auto prowadzi sie w miare ok ze wzgledu na naped AWD lecz wszelkiego rodzaju czujniki uprzykrzaja zycie
Komfort
4,0
Widoczność
Widocznosc dobra jak na suva przystalo aczkolwiek mala widocznosc jesli chodzi o tylna szybe
3,0
Ergonomia
Mala przestrzen jesli chodzi o miejsce z tylu, przestronny bagaznik troche nadrabia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo malo miejsca jesli chodzi o tylna kanape
2,0
Wyciszenie
Bardzo glosna praca silnika jak na nowoczesnego diesla
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo drogi serwis, absurdalne ceny czesci. Spalanie w granicach 12-14litrow diesla.
1,0
Stosunek jakość/cena
Po roku uzytkowania mimo pielegnacji popekaly skory, powycierane przyciski na desce rozdzielczej.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zalatwiajac wszystkie usterki w ASO mozna by bylo zaplacic drugie tyle co za samochod
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wymiana silnika po 14500km za ktora pomimo gwaranfji trzeba bylo czesciowo doplacic
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 D5 215KM 158kW
[l/100km]