Przeniesienie napędu
: układ napędowy 4x4 w zimie spisuje się rewelacyjnie,
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: wymiana piast tylnych na gwarancji bo huczały
4,0
Całokształt
w pełnej opcji jest sporo elektroniki i systemów, trzeba się do nich przyzwyczaić bo na początku ciągle coś piszczy ale teraz jest OK i są czasami przydatne,
Wrażenia
5,0
Silnik
wg mnie rewelacyjny silnik 2,4 205 KM, elastyczny i dynamiczny, dobre wygłuszenie,
5,0
Skrzynia biegów
automat spisuje się znakomicie,
4,0
Układ jezdny
auto mam od listopada 2009, zrobione 48 tys km, właśnie jest po wymianie piast kół tylnych bo huczały, wymieniono bez problemu na gwarancji, assistance bez problemu zapewniło auto zastępcze na kilka dni (od piątku do środy),
Komfort
4,0
Widoczność
trochę mi przeszkadzają szerokie przednie słupki,
5,0
Ergonomia
wszystko w zasięgu rąk i wzroku,
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
z ogrzewaniem i wentylacją nie ma problemu,
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
siedzenie z przodu bardzo wygodne, z tyłu w wersji z rozkładanymi fotelikami trochę dziwnie się siedzi dorosłym ale dla dzieci super,
4,0
Wyciszenie
przy dużych prędkościach lekki szum kamer nadzorujących martwe pola w lusterku, bez tej opcji nie ma tego problemu,
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
średnie zużycie około 9,5 przy dynamicznej jeździe nie jest złe, przegląd co 30 tys kosztuje około 800 zł,
4,0
Stosunek jakość/cena
auto w pełnej wersji dość drogie ale uważam,że warte swojej ceny
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
piszczące lusterka przy składaniu, po ingerencji serwisu jest OK,
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wymiana łożysk po 47 tys,
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 D5 215KM 158kW
[l/100km]