ogólnie jestem bardzo zadowolony, myślałem o Q5, ale jak narazie nie żałuję. samochód nie ma zbędnych bajerów, praktyczny do bólu, menu w języku polskim, czego np toyota nie może już swoim klientom zapewnić, filtr powietrza z automatyczną analizą jakości to coś pięknego,itd...
Wrażenia
5,0
Silnik
trochę go słychać, ale ogólnie rewelka
5,0
Skrzynia biegów
super,
5,0
Układ jezdny
jak narazie nic do zarzucenia
Komfort
4,0
Widoczność
czujniki pomagają, polecam na przód
4,0
Ergonomia
z homologacją do zniesienia, w porównaniu z avnsisem za 150tyś jest ok. nie rozumiem po co ktoś kupuje taki samochód i później pisze że powienien kosztować 110. Co za te pieniądze można kupić
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
tutaj nikt nie ma zastrzeżeń, ja potwierdzam,
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mogło być troche lepiej, ale nie oszukujmy się, to auto nie waży ponad dwie tony tak jak np Q7, więc ma takie gabaryty jakie ma.
4,0
Wyciszenie
zależy co kto lubi, toyota tylko tu wygrywa z tym samochodem. Mi osobiście to nie przeszkadza a nawet zaczyna mi się to podobać:), mam na myśli dzwięk silnika.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przy normalnej jeździe, bez problemu wyrabiam się w 7,5 litrach. Według mnie to doskonały wynik jak na takie auto. na 70 litrach robię ponad 900 km, tankowanie po takich przebiegach super wygodne.
4,0
Stosunek jakość/cena
cena do zniesienia jak na auto marki premium,
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
koledzy zwróćcie uwagę na kratkę(homologacja), bo to rzeczywiście wydaje dziwne dzwięki, nic w zawieszeniu i plastikach nie zauważyłem
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przebieg 3300 jest tu mało obiektywny, ale mam wielką nadzieję że będę jednym z stałych klientów tej marki,
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 D5 215KM 158kW
[l/100km]