Było fajnie dopóki wszystko po kolei nie zaczęło się pierdolic w tym parchu za ponad 200 000. Kolejny dowód na to,ze tego typu auta to pułapki, żeby dobić kasę na serwisach.,wymianach wszystkiego po kolei,.
Wrażenia
3,0
Silnik
Jest to 5 auto w rodzinie, najdroższe, którego naprawy pochłonęly już kupę kasy,w serwisie oczywiście potwierdzenie moich przypuszczen, że wszystko psuje się książkowo tak jak to sobie zaplanowali, a ceny powalają,wiatrak-2300,chlodnica-2600,drugi silnik wymieniony był po zaledwie 3 latach od nowości, przy każdym serwisie oleju zawsze jest coś do wymiany za ok 10 tys
3,0
Skrzynia biegów
Dramat, manual gorszy niż średniej klasy hatchback za 40 tys
4,0
Układ jezdny
Napęd na 4 daje rady
3,0
Karoseria
Bardzo miękki lakier, czarny rysuje się wybitnie często od pierdniecia
Komfort
3,0
Widoczność
Wysoko,da się jeździć tym po polskich drogach w miarę ok
4,0
Ergonomia
Wyatarczajaco
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez klimy saunarium
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca wystarczajaco
4,0
Wyciszenie
Jest ok
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Kosmiczne ceny napraw, słabe materiały, pada wszystko po kolei i to w każdym xc60 tak samo
3,0
Stosunek jakość/cena
Nie wart swojej ceny
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Upadek marki volvo
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
W moim już 2 silnik. Słyszałem o 3!!!wymianach w 1 aucie
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 D5 205KM 151kW
[l/100km]