Silnik
: Ciekawy Diesel, w porównaniu do oplowskiego DTI bajka
5,0
Całokształt
Ogólnie Auto bardzo fajne, Dosyć dobre osiągi nieobarczone wysokim zużyciem paliwa. Wygląda trochę pedalsko i jest przeładowany elektroniką (po co komu system który będzie za ciebie hamował) lecz jakość wykończenia wnętrza (w stosunku do Opla i Jeepa) jest powalająca.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak na tak małe spalanie, auto jest bardzo dynamiczne. W poprzednich autach było nieco gorzej: W Jeepie żeby się tak sprawnie przemieszczać na 100km trzeba było wlać ze 16l natomiast 100 konny Opel musiał się mocno wysilać.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów manualna, więc nie mam zastrzeżeń
4,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
Tutaj odmiana co do poprzednich aut, wszystko widać, duża przednia szyba do tyłu czujniki parkowania, jak mamy auto w martwym polu autko daje o tym znać
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, nie mam zastrzeżeń
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie miałem okazji testować w ekstramalnych warunkach , lecz dobrze grzeje i chłodzi
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu okey, lecz wąsko, z tyłu mało miejsca na nogi
5,0
Wyciszenie
Powiem że auto aż za bardzo wyciszone. Nie słychać wkurzonego jazgotu silnika który występuje w V8, podczas wejścia na wysokie obroty. Jak ktoś lubi jazdę bardzo cichym autem to polecam.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zdziwiło mnie że na pełnym baku przy ciężkiej nodze robi 1000km
4,0
Stosunek jakość/cena
No niestety za ta cenę można by już kupić używane m5 e60, lecz do nowego by sporo brakowało. Najważniejszy w tym aucie jest pełny odpis podatku VAT
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 D5 185KM 136kW
[l/100km]