Jest trochę za słaby i za wysoko łapie maksymalny moment (2000 to moim zdaniem za wysoko). Mój poprzedni benzyniak 1500 i 330Nm Może te nowe (205 km i 440 Nm) sprawdzają się lepiej.
5,0
Skrzynia biegów
Kupiłem z automatem. Nie żałuję. Nie jest to skrzynia dwu sprzęgłowa ale daje radę.
5,0
Układ jezdny
Kupiłem ze zmienna charakterystyką. Extra ale \"advanced\" jest za twarde nawet na niemieckie autostrady.Ogólnie extra
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
mam prawie dwa metry i fotele w V70 były lepsze
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Kilma extra, wydajna. Co do reszty to zobaczymy w zimie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie rozumiem tych oczekiwań. Auto ze mną i pełnym zbiornikiem bez bagażu waży ponad dwie tony. Dziesięć litrów w automacie po miescie jest w pełni akceptowalne
5,0
Stosunek jakość/cena
Szedłem kupić A6 w 3.0 TDI w pełnej opcji. Ale po podaniu ceny wróciłem do Volvo. Za pełna opcje Summ plus szyber, i wszystko inne plus drewniana kierownica ( gorąco polecam) zapłciłem 60% cenny A6
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nowe i tyle
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j.w.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 D5 185KM 136kW
[l/100km]