Silnik
: niskie spalanie i bezawaryjnośc przy 184000 przebiegu
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: el. podoszenie tylnej klapy
Układ hamulcowy
: tarcze
Przeniesienie napędu
: sprzegło i dwumasa
4,0
Całokształt
Design dla mnie ok, również wewnątrz, podstawowy problem to częsty brak zamienników, a oryginały są bardzo drogie
Wrażenia
5,0
Silnik
bardzo ekonomiczny i nawet zrywny, choć testujac go do 200km/h miał spore problemy i potrzebował troche czasu
5,0
Skrzynia biegów
mam manuala ( nie było opcji wyboru w tej opinii ) bez zastrzeżeń, choć teraz wybrałbym automat
5,0
Układ jezdny
w porzadku
Komfort
4,0
Widoczność
boczna widoczność przy aucie dość przeciętna
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
np klima dział idealnie, ale juz w czasie deszczu bez klimy parują szyby
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla kierowcy ok, w tyle mogłoby byc wiecej miejsca
4,0
Wyciszenie
moim zdaniem jest ok
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
no jezeli chodzi o spalanie to jestem w szoku ! 7,8l na miescie z klima i 7l trasa przy 120km/h
4,0
Stosunek jakość/cena
przy ponad 180000tys przebiegu koszty napraw ogromne ! Dwumasa tylko w oryginale 3500zł sprzegło 1500zł
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
hmmm... drobnych w zasadzie brak, osłony przegubów
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
mechanizm elektryczny podnoszenia tylnej klapy - naprawa 3500zł, sprzegło z dwumasą w nieautoryzowanym servisie volvo 6600zł w autoryzowanym 7400zł, tarcze i klocki tył ok 1000zł ze zmiana w nieautoryzowanym serwisie, rozrzad o dzio kosztował mnie 540zł plus 200 wymiana
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D3 163KM 120kW
[l/100km]